Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shirley schreef:Als het niet te ver/lang reizen is, kan hij misschien wel in het "puntje" staan ?
Moet hij wel goed overweg kunnen met de grote paarden

Ibbel schreef:Shirley schreef:Als het niet te ver/lang reizen is, kan hij misschien wel in het "puntje" staan ?
Moet hij wel goed overweg kunnen met de grote paarden
Krijg je teveel kogeldruk. lijkt me geen goed idee
TS, heb je uberhaupt een auto om een 3-4 paardstrailer te trekken? Want die dingen zijn leeg al meer dan 1000 kg.
Je zit dicht bij Annemarie vd Toorn, kijk of je 'm daar 10 dagen kwijt kan, die kunnen wel met een Shet met hoefbevangenheidskans omgaan lijkt me. Kost je wel wat, maar dan kan je er wel van uit gaan dat er goed voor gezorgd wordt.
Gaan jullie weg in de meivakantie? Ik heb dan genoeg tijd om hem evt ook te rijden. Ben niet zo groot en niet zo zwaar, maar weet niet hoe groot ie is en wat ie hebben kan. Laat me weten of dit je iets lijkt, dan overleg ik het allemaal even thuis.
barbaras schreef:extra vervoer heb ik al voor gekeken maar t is twee uur heen en terug dus iemand is per keer iig minimaal vier uur kwijt....
veewagentje met trekhaak wordt niks want ook heel mijn gezin moet mee incl kind, twee honden en alle spullen
[***] schreef:barbaras schreef:extra vervoer heb ik al voor gekeken maar t is twee uur heen en terug dus iemand is per keer iig minimaal vier uur kwijt....
veewagentje met trekhaak wordt niks want ook heel mijn gezin moet mee incl kind, twee honden en alle spullen
Kan je niet dat + je eigen auto met kids, honden, spullen etc.?
Weet niet of er 2 mensen aanwezig zijn met een rijbewijs?