Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zelf had ik dit dan ook echt niet gepikt en had ik het mee terug genomen. Het is geen hij, maar een zij. Zij verkoopt zadels in een andere discipline als onze andere zadelmaker, vandaar dat het zadel niet ingeruild kon worden op een nieuw zadel. Ze heeft wel een aantekening gemaakt welke ik per mail zou krijgen. Maar persoonlijk vind ik dat niet voldoende...
sylva schreef:Pardon Billy? Sommige mensen, zoals onder andere ik helaas, werken op zondag? De zadelmaker was tot een bepaalde tijd in de provincie, voor ze naar de volgende ging. In die tijd werkte ik ja.
Daarnaast was je er niet bij, dus met zo'n achterlijke reactie kan je beter ergens anders je posten gaan plaatsen. Dom mens![]()
Mijn moeder is idd te goed van vertrouwen, blijkt helaas in deze situatie. Probeer de zadelmaker te bereiken, waar in de volgende provincie ze zich bevindt, maar uiteraard wordt er niet opgenomen.
Ik begon ten slotte met niks raars. Daarnaast heb ik al uitgelegd wat ik versta onder de huid volschelden (lees, zonder schelden vertellen hoe dom deze actie was), maar ik vertrouw erop dat je jouw dochter in jouw geval een aai over dr bol zou geven en zeggen dat die 1500 euro niet uitmaakt hoor.
Vragen hoe en wat en als hij of zij moeilijk begint te doen over de geld kwestie direct het nummer bellen van de politie voor advies. Dit kan uiteraard niet zomaar, wat als het nog een jaar ligt? Dan gaat de staat ook achteruit. Vooral als jullie beugels, dekjes etc er nog bij zit. sylva schreef:Oh, ik zal ook geheid blij zijn dat ik jou niet ken, laat staan dat je mn moeder zou zijn.![]()
Als ik jou post bekijk, ben jij hier degene die respectloos is. Gezien jij begint met 'waffel houden' en je intonatie niet al te aardig is. Feit dat ik je dom noem komt voort uit je domme reactie, welke kant nog wal slaat. Vandaar dat ik je dan ook zo benoem, een andere keus geef je mij immers niet. Heeft niks met opvoeding te maken. Jouw reactie zegt imo meer over jou dan over mij. Als ze allemaal zo zijn op bokt en in het echte leven dan vraag ik me af hoe jouw dochters opgevoed zijnIk begon ten slotte met niks raars. Daarnaast heb ik al uitgelegd wat ik versta onder de huid volschelden (lees, zonder schelden vertellen hoe dom deze actie was), maar ik vertrouw erop dat je jouw dochter in jouw geval een aai over dr bol zou geven en zeggen dat die 1500 euro niet uitmaakt hoor.