Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
) 1300 trek kg. is meer dan voldoende. Er hoeft echt geen 2-paards achter. kitlover schreef:Ik geef je een tip, geen jeep nemen. We hebben er twee gehad, en de derde verkopen we nu. Die auto's staan alleen maar bij de garage! !!!
Mist schreef:kitlover schreef:Ik geef je een tip, geen jeep nemen. We hebben er twee gehad, en de derde verkopen we nu. Die auto's staan alleen maar bij de garage! !!!
Hoezo niet ? ben aan mijn 2e bezig, eerste was een grand cherokee en nu een cherokee 2.8CRD, rij nu al zo'n 10 jaar Jeep, perfecte auto's ! die van mij kan ook nog eens 3500kg trekken, dat doen niet veel auto's hem na, trailer merk je niet eens
en op wedstrijd terrein wat nattig is kun je makkelijk weg komen :p
Mist schreef:@ ikke; inderdaad, is wat duurder en moeilijker qua onderdelen dan de vw golf maar je krijgt er zoveel veiligheid voor terug. Rijden al genoeg gekken rond, het hoeft niet aan je zelf te liggen maar rij toch liever in een auto die iets meer te vertellen heeft. Als ik sommige combinaties zie...zal wel allemaal "net" kunnen maar het houdt niet echt over.
Wegens het ontbreken van een jeep garage hier in de buurt laat ik het onderhoud door Profile doen, daar werkt een monteur die helemaal gek is van deze auto's. Een echte 4x4 freak