Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lianne484 schreef:En de trailer in de bak zetten en daar de voer neerzetten. Als ze honger krijgen beginnen ze er wel vanzelf aan denk ik. Zeker als er andere paarden zijn en die het niet eng vinden.
zat net je profiel te bekijken om welk paard het ging en je kwam me zo bekend voor maar kon het niet plaatsen. Maar na lang denken weet ik het weer, wij komen wel eens vissen halen bij jou bij de Rifwachter
, zeg je volgende keer even gedag? Meganyr schreef:Ja ik zou het zo mooi vinden als ze ook gewoon lekker op haar gemak is in en om de trailer.
Angelaatjuh: wat grappig, zeg je volgende keer even gedag?
Meganyr schreef:lianne484 schreef:En de trailer in de bak zetten en daar de voer neerzetten. Als ze honger krijgen beginnen ze er wel vanzelf aan denk ik. Zeker als er andere paarden zijn en die het niet eng vinden.
Dan ken je mijn paard nog niet. Die zal écht nooit uit zichzelf in de trailer gaan staan eten. Het is dan wel een Fjord maar een voerobsessie heeft ze totaal niet. Ze is er bijvoorbeeld ook nauwelijks mee te trainen.