Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nef1985 schreef:Hoezo is een zadelmaker geen goede zadelmaker als hij het zadel meeneemt? Dat is wel de grootste onzin wat ik gehoord heb. Niet altijd is een zadel direct aan te passen!!!!
Elco schreef:Nef1985 schreef:Hoezo is een zadelmaker geen goede zadelmaker als hij het zadel meeneemt? Dat is wel de grootste onzin wat ik gehoord heb. Niet altijd is een zadel direct aan te passen!!!!
Dus jij denkt dat een zadelmaker die het zadel meeneemt, precies weet hoe jij op het zadel zit en waar het bij het paard niet goed ligt.?
Ga jij je zadel ook ophalen.? Of komt hij hem ook weer afleveren,?
Ga je er dan mee rijden waar de zadelmaker bij is.? Of neem je klakkeloos aan dat je zadel weer perfect ligt.?
Neem maar van mij aan, dat een GOEDE zadelmaker/ Passer heel zeldzaam is..
babybird schreef:Een goede zadelmaker is zeker lastig te vinden. Ze hebben allemaal een eigen visie.
Zadelmaker is dus langsgeweest en laten zien wat er niet goed aan het zadel was en wat hij gaat aanpassen.
Maar daar gaat het nu niet om; ik wil weten wat jullie in zo'n situatie zouden doen?
Ophalen en wel of niet betalen?
Voordat hij reageert en hem terug komt brengen zijn we straks weer weken verder.
Voor de andere paarden ga ik wel naar een ander in het vervolg.
) op de rug van het paard gezien?

)