Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Je hebt dan netjes voldaan en betaald kan niemand wat van zeggen lijkt me 
hollywood86 schreef:. De ex-stalgenoot die dus na 30 dagen al vertrekt, is dus echt onrechtmatig bezig. Met dergelijke pensionklanten, kan ik mij wel voorstellen dat een pensionhouder moeilijk doet
hollywood86 schreef:Stolz schreef:Heb je eigelijk wel een contract met de stalbaas? Anders kan je gewoon eender welk moment vertrekken.
Dat is niet alleen in strijd met het recht, het is ook gewoon onbeschoft.
Stolz schreef:hollywood86 schreef:Dat is niet alleen in strijd met het recht, het is ook gewoon onbeschoft.
Rustig! Is maar bij wijze van spreken.... Natuurlijk is dat onbeschoft!
En waarom zou dat in strijd zijn met het recht? Stel dat die stalbaas een rechtszaak wilt beginnen maar er is geen contract, heeft die geen poot om op te staan.... Niet?
hollywood86 schreef:Stolz schreef:Heb je eigelijk wel een contract met de stalbaas? Anders kan je gewoon eender welk moment vertrekken.
Dat is niet alleen in strijd met het recht, het is ook gewoon onbeschoft.
Agossie schreef:Eerlijk gezegd zou ik "Eén maand opzegtermijn" lezen als "14e opzeggen is 14e volgende maand weg", anders zou er volgens mij "per eerste van de maand" of iets dergelijks bij staan.
Tigra_ schreef:En als het andersom zou zijn? Stalhouder meld je vandaag dat je morgen kan vertrekken?
Volgens mij is dat gewoon standaard. 1 maand opzeg termijn. TS staat er al een poos dus er is een overeenkomst die hoeft niet op papier te staan.
Nu zal de stalhouder niet zomaar een rechtszaak beginnen kost je uiteindelijk alleen maar meer. Maar neem aan dat je als klant ook je naam beetje hoog wil houden en niet bekent wil staan als de klant die vertrekt wanneer die zin heeft.