Trailer camera zonder scherm.. Help welke merken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole

Trailer camera zonder scherm.. Help welke merken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-14 16:36

Sinds kort heb ik een audi A3 met rns-e radio systeem, volgens mij heeft dit systeem ook een input voor een camera.

Ik heb geregeld jonkies in de trailer nu wil ik dus een camera in mijn trailer hangen zodat ik beetje in de gaten kan houden wat ze allemaal doen. Maar wat is nou een goede kwaliteit camera die niet te groot is die dus in de trailer kan bevestigen? En waar moet ik vooral naar kijken en opletten en welke merken zijn er allemaal?

Alvast bedankt :D

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:31

Nicole: kijk eens op de site van Spy-Europe.nl. Daar heb je systemen in alle soorten en maten. Volgens mij hebben wij die ook in de vrachtwagen hangen. Werkt prima (met achteruitrij camera erbij). Moet je even kijken bij paardentrailer en dan draadloos (denk ik).

dirkjedirk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 12:17

Netje schreef:
Nicole: kijk eens op de site van Spy-Europe.nl. Daar heb je systemen in alle soorten en maten. Volgens mij hebben wij die ook in de vrachtwagen hangen. Werkt prima (met achteruitrij camera erbij). Moet je even kijken bij paardentrailer en dan draadloos (denk ik).

Top, thanks voor de aanrader, was hier toevallig ook naar op zoek!