Voor mijn studie ondernemend dier en gedrag moeten wij in samenwerking met twee mensen van een andere opleiding. Deze mensen komen van de opleiding paardenhouderij af. Wij hebben voor ons vak ondernemen een product of dienst moeten bedenken. Daar zijn wij op een idee gestuit. We zijn al bezig in de 2de periode en hier moeten we voor onze marktverkenning een enquete houden. Onze doelgroep zijn mensen/ruiters die veel met paard of pony op pad zijn en spullen zoals tuig, borstels, cap, laarzen etc. mee moeten nemen.
Zo zijn wij op de trailer trolley gekomen! Dit is een zadelkast die op maat is gemaakt in de voorkant van de trailer. Deze is op wieltjes als het paard of pony uit de trailer is ook erin en eruit te halen, zodat deze ook makkelijk te gebruiken is op stal. Boven in de trailer trolley zit een voer bak, deze kan gebruikt worden voor het voeren van brokken, maar ook kan er hooi ingedaan worden en zit er een net over heen zodat niet al het hooi door de trailer ligt. Standaard zit er al een zadelstang en hoofdstelhouder in.
Wij hebben ook gekozen voor een goedkopere versie, maar ook voor een luxe versie waar extra's in zit. Onze tekening hebben wij gemaakt voor een wintec uit 1999. Wij willen namelijk voor iemand uit ons groepje nog kijken of we een prototype kunnen gaan maken.
Dit is onze tekening. Alleen de verdere accessoires staan hier niet op, op een andere tekening wel.

Wij willen jullie vragen of jullie deze vragen willen beantwoorden en in het topic willen zetten.
Trailer trolley
Zou je een op maat gemaakte trailer trolley in je trailer willen? Waarom?
Wat voor type materiaal zou je willen voor de trailer trolley? Waarom dat materiaal? Eventueel ook een bepaalde kleur?
Wat voor extra zou je in de trailer trolley willen?
Zou je ook de voerbak in de trailer trolley willen? Waarom?
Zet op nummer neer wat voor jou het belangrijkste is:
1
2
3
Etc.
Zonder uitbreiding met alleen zadelstang en hoofdstelhouder zou je ervoor willen uitgeven?
Met uitbreidingen inclusief zadelstang en hoofdstelhouder zou je ervoor willen uitgeven?
Wat zou je graag nog zien bij de trailer trolley?
Heb je een ander product gezien die erop lijkt en zou je die eerder willen aanschaffen? Zoja, waarom?
Met vriendelijke groet,
Noomii1994
) En ik daar spullen in had voor een wedstrijd. Had ik toch echt en zelfs met die grote wielen best moeite dat ding uit mijn trailer te halen (2 paards trailer met maar 1 paard erop). En denk naast de rubberen of houten latjes op de klep ook even aan het hooi wat er voor je troley komt, als paard een hooinet oid in de trailer heeft hangen. Daar moet je dan ook overheen.