Omdat ik waarschijnlijk een vrachtwagentje ga aanschaffen om mijn pony s mee te vervoeren en ik een leuk vrachtwagentje te koop heb zien staan maar dit vrachtwagentje een grote ruimte heeft voor de pony s zonder schotten oid erin (mijn vader zal hier dan zelf tussenschotten in gaan maken) vroeg ik me af, hoeveel ruimte heeft jou pony of paard tijdens het transport en hoe groot is hij of zij
ik ben nu in het bezit van een 2 paards trailer en hier hebben ze per pony ruimte van 2,65 lang (gemeten tot aan de punt) ruimte van stang tot stang is 2,30 en 73cm in de breedte. mijn pony s zijn 1,47 en 1,44. in deze trailer hebben ook regelmatig paarden van zo n 165 gestaan.
hierin hebben ze dus voldoende ruimte.
van het vrachtwagentje wat ik op het oog heb is de breedte 1,95 en de lengte is 2,95 hoeveel D pony s zullen hier inpassen denken jullie, ik hoop dat er 3 D pony s mee vervoerd kunnen worden wat denken jullie gaat dit lukken
Bedankt voor je reactie!

Ja ja, qua ruimte misschien, maar je zal ze toch helium-hoefijzers moeten geven om niet over de 3300 kg totaal heen te gaan