Mijn buurman kwam net bij mij aan de deur of ik mijn halve hectare weide incl loopstal wil verhuren of verkopen. Hun dochter wil graag een pony dan kan ie mooi achter het huis lopen. Verkopen doe ik niet en wil best verhuren.
Wat is tegenwoordig een nette normale prijs hiervoor?
Natuurlijk moeten ze zelf zorgen voor onderhoud voeren en mesten.
Als ze het volledige onderhoud doen, denk ik dat een 75 tot 125 euro per maand een nette prijs is. Ligt er ook ook aan natuurlijk of ze water en stroom van je afnemen. Neem maar even aan dat ze het paardje niet alleen laten staan en er nog een paard bijkomt,de kosten kunnen ze dan delen.
Mmmm ik denk dat 75 euro per maand een nette prijs is. Water en stroom? 25 euro erbij. Halve hectare is niet zo heel groot en ligt aan de luxe van de loopstal. En als je er verder geen omkijken naar hebt? Prima toch. Ik betaal 50 euro per paard voor 3 hectare natuurgebied.
vind de meeste bedragen aardig hoog voor een halve hectare , ligt er sowieso aan welke omgeving etc, maar ik zou denken aan een 50 euro p/m oid maar dan wel alles voor henzelf(dus ook heining/stroom etc, gewoon voor henzelf ) ik kon het afgelopen jaar grotere stukken land voor minder huren (350 en 500 p/j)
Het ligt er inderdaad maar net aan waar je zit. Hier in de Randstad is rond €100,- p/m een hele normale prijs voor alleen weidegang, voor 1 paard wel te verstaan. Gezien jouw locatie kan ik me voorstellen dat de prijs daar lager ligt, maar daar staat dan weer tegenover dat er een loopstal bij zit. Ik zou wel een beetje oppassen met een lage prijs per maand rekenen en dan al het onderhoud bij hen leggen. Als je pech hebt wonen ze de hut uit en zit jij achteraf met de rotzooi, de kosten en ruzie met je buren.