welke trailercamera?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cindybijl

welke trailercamera?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 18:53

omdat ik alleen een oud topic kon vinden hierover, plaats ik er toch een topic over.

Welke camera hebben jullie in de trailer?
En hoe bevalt hij?

Ik heb op het moment een camera in mn trailer, maar hij stoort heel erg, iemand een idee hoe dat op te lossen?
Ik heb hem op de binnenverlichting aangesloten en zo zou t goed moeten zijn, of ligt het aan de ontvanger, die t signaal niet goed verstuurt/ontvangt?

renep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:39

ik neem aan dat het een wireless cam is?
Als dat het geval is ligt het waarschijnlijk aan het feit dat het op bluetooth werkt en dus wordt gestoord door alle gebruikers op deze frequentie. Tevens zou het mogelijk zijn dat de LOS (Line Of Sight) wordt verstoord en dat ligt eraan wat er tussen de camera en ontvanger zit. Bijvoorbeeld een bestelbus voor de trailer kan het signaal erg verstoren.

De mijne is van 4K en te verkrijgen in Engeland en deze was 110 euro omgerekend en als ik eigen frequenties wilde ging de prijs naar 1200 euro dus heb het beetje storing wat het geeft voor lief genomen, hoef niet te zien wat het paard elke seconde doet als ik maar kan zien hoe rustig ze staat en of ze staat

cindybijl

Re: welke trailercamera?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 16:14

ok, dank voor je reactie!

Het is idd een wireless camera, hij zit in de binnenkant van de trailer gemonteerd, dus moet door de kap naar voren naar de auto. (audi A6 avant quattro)
We hebben wel een carkit die op bluetooth werkt, misschien stoort die hem erg?

Het is de Elro park24, op interne geen slechte berichten te vinden hierover, en wel mensen die hem ook in de trailer gebruiken...

verder iemand nog iedeeën?

renep

Re: welke trailercamera?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:45

carkit op bleutooth kan idd heel erg storen. kijk even in de handleiding van een van de twee of je kanalen kan kiezen dan kan je misschien buiten elkaars ruis gaan zitten en anders een optie om de carkit eens uitteschakelen kijken of dat een groot verschilmaakt en niet vergeten bluetooth van de telefoon uit te zetten.