Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ze hebben met uitgeschakelde motoren gewacht tot ik voorbij was 

. Mir_U schreef:Enige wat ik kan bedenken is misschien niet direct nadat je paard gepasseerd bent weer keihard het gas opentrekken? Dit vind ik ook gelden voor auto's, scooters, etc. Sommige mensen minderen dan heel sportief vaart maar gaan er vervolgens met zo'n dot gas vandoor dat paard dan misschien alsnog kan schrikken... Maar zoiets wellicht?

) 
Akshay schreef:Mir_U schreef:Enige wat ik kan bedenken is misschien niet direct nadat je paard gepasseerd bent weer keihard het gas opentrekken? Dit vind ik ook gelden voor auto's, scooters, etc. Sommige mensen minderen dan heel sportief vaart maar gaan er vervolgens met zo'n dot gas vandoor dat paard dan misschien alsnog kan schrikken... Maar zoiets wellicht?
dit is prettig als 't niet gebeurt
maar is geen vaststaande regel zover ik weet?

Akshay schreef:Enige wat ik kan bedenken is ''een paard hoort écht op de rijbaan, dus doe niet vervelend als je er daar eens eentje tegenkomt want die houdt zich gewoon aan de wegenverkeerswet'' (in het kader van alle mensen die altijd beginnen bleren dat ik naar 't fietspad moet waar ik hoor...)