Hij wil 2 pony's kwijt en er 1 grotere voor terug voor zijn dochter.
Nu is het zo dat ik de enige ben die iets met Binkie doet, zo is het ook afgesproken.
Maar nu voelen jullie hem waarschijnlijk al aankomen, Binkie is een van de twee die weg moet.
Ondanks dat ik ook veel voor de andere pony's doe en dan dus ook zou vertrekken kost Binkie hem eigenlijk alleen maar geld, logische keuze dus.
De pony's gaan naar een manege en de eigenaar krijgt er een grotere voor zijn dochter voor terug.
'Mijn' pony naar een manege mag natuurlijk niet gebeuren dus de keuze is snel gemaakt.
Ik heb al langere tijd in mijn hoofd zitten Binkie over te nemen zodra "het tijd zou zijn" en die tijd lijkt nu aangekomen.
Het punt is nu echter, wat wil ik er voor geven. Mij is hij uiteraard heel veel waard, maar de marktwaarde zal niet zo hoog liggen gok ik.
Even in het kort een paspoortje:
Binkie
6 jaar (geboren 7 mei 2007)
Stokmaat rond 1.25
Geen ras
Geen stamboom, ouders beiden geen ras
Geen paspoort
Geen chip
Nooit ingeënt
Op zijn 3e heel ziek geweest, geen diagnose gesteld, maar oa 4 dagen zwaar atactisch geweest. Is niet teruggekeerd. Verder nooit ziek of kreupel geweest.
Verder leuke pony om te zien. Kan best geinig bewegen.
Ingereden, maar niet veel meer dan dat.
Beleerd in het enkelspan.
Verkeersmak
Braaf, wel wat nerveus.
Uitgebreid verhaal. Ik zal nog even wat foto's bijvoegen.
Hier was hij 4,5

Dit was april 2013

Winter 2012

Heb de eigenaar aan de telefoon gehad, afgesproken dat we het even laten bezinken en dat we volgende week om tafel gaan.
Nu ben ik wel benieuwd naar de mening van de bokkers...
Alvast bedankt voor het lezen van dit hele verhaal en een reactie zou leuk zijn
Misschien kan je de kosten die je nog moet maken (chip, enten, maand later opnieuw enten) aftrekken van het bedrag dat je in je hoofd hebt?
Nee markt ligt echt op zijn gat ik zou tussen de €300,- & €500,- gaan zitten. Daarbij heb je al die tijd vol liefde voor hem gezorgd dat mag imo ook wel meewegen hieraan.
laat je inderdaad niet bezeiken

Heb dit 2x voorgehad