trailer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xxpaaardje

trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 11:37

wij gaan binnen kort een trailer kopen

we willen een ander half paard's want meer hebben wij gewoon niet nodig

waar moeten we op letten en waar kan hem beste kopen bij een dealer of gewoon bij iemand die een trailer verkoopt.

We willen niet een opknapper want op zich moeten der der gewoon zo mijn paard in kunnen zetten en veilig van A naar B.

Welzijn

Re: trailer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 12:26

Ik zou ervoor zorgen dat je een erkend BOVAG bedrijf een keuring laat doen voordat je een trailer koopt. Want volgens mij kan je als leek echt niet zien of de bijvoorbeeld bodem nog goed is.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-13 12:33

Welzijn schreef:
Ik zou ervoor zorgen dat je een erkend BOVAG bedrijf een keuring laat doen voordat je een trailer koopt. Want volgens mij kan je als leek echt niet zien of de bijvoorbeeld bodem nog goed is.

oke dank je wel. Zo wie kan als gat in zit het wel zien. Maar heb weinig zin als we onder weg zijn dat me paard der door heen zou gaan. Maar denkt dat ze dat zo wie wel laten doen. me ouders dan maar we kopen zo wie al geen trailer waar geen kenteken op zit. En het zou niet erg zijn als een nieuwe bodem der in moeten zetten. Zo lang de zei wanden en klep en zo maar goed zijn een nieuwe bodem der in zetten moet lukken. Maar het liefst natuurlijk niet want dan maakt het alleen maar duurder als alles moet vervangen.

Calente

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:11

Ik zie dat je een woerden woont, misschien kun eens langs gaan bij Imanse hier in Aalsmeer voor meer informatie. Verder zou ik opletten, hoever de zadelkamer (als je die wil) van de stang zit. Je moet er wel zelf nog tussen passen.

Ook kun je een pb sturen naar geka hier op bokt. Hij is ook dealer en wij zijn zeer tevreden.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 20:13

Calente schreef:
Ik zie dat je een woerden woont, misschien kun eens langs gaan bij Imanse hier in Aalsmeer voor meer informatie. Verder zou ik opletten, hoever de zadelkamer (als je die wil) van de stang zit. Je moet er wel zelf nog tussen passen.

Ook kun je een pb sturen naar geka hier op bokt. Hij is ook dealer en wij zijn zeer tevreden.

oke dank je het liefst wil ik wel een zadelkamer maar als niet zo is ook niet erg maar dank je voor de tip zal even rond kijken.

komiekbinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:19

Imanse in Aalsmeer heeft heel veel keus en helpen je perfect, ook reparaties en onderhoud altijd top. Zelf hebben ze zeer veel ervaring met paarden dus kunnen je goed adviseren.

Verona2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 20:23

Banden, kopslot, hoeveelheid gewicht wat er in mag, vloer, of de laatklep niet glad word bij regen etc. bodem (dat hij niet verrot is ;) )
en het materiaal waarvan de trailer gemaakt is :)

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 20:23

komiekbinkie schreef:
Imanse in Aalsmeer heeft heel veel keus en helpen je perfect, ook reparaties en onderhoud altijd top. Zelf hebben ze zeer veel ervaring met paarden dus kunnen je goed adviseren.

Oke dank je voor de tip. Want we willen natuurlijk wel goed ge hopen worden.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 20:24

Verona2000 schreef:
Banden, kopslot, hoeveelheid gewicht wat er in mag, vloer, of de laatklep niet glad word bij regen etc. bodem (dat hij niet verrot is ;) )
en het materiaal waarvan de trailer gemaakt is :)

Dank je voor de tip.