Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjolvir schreef:Je Nederlandse WA verzekering bellen en vragen of je paarden gedekt zijn.
Bij de meeste verzekeraars zijn ze dat gewoon (worden gezien als huisdier), mits niet bedrijfsmatig gehouden/gebruikt.
Ik ben een aantal keer geswitcht waaronder ING en Zekur (dat is geloof ik ook Unive) en bij beide zijn ze gewoon meeverzekerd. Donja schreef:Sjolvir schreef:Je Nederlandse WA verzekering bellen en vragen of je paarden gedekt zijn.
Bij de meeste verzekeraars zijn ze dat gewoon (worden gezien als huisdier), mits niet bedrijfsmatig gehouden/gebruikt.
Ik zat eerst bij NN, daar vielen ze niet onder de huisdieren, moest aangeven om hoeveel dieren het ging en moest daarvoor bijbetalen en kregen ze een aparte polis.
Nu zit ik bij een andere maatschappij (Unive) en die rekent ze dus ook niet onder de huisdieren! Ook hier moet ik ze apart bijverzekeren
Donja schreef:Sjolvir schreef:Je Nederlandse WA verzekering bellen en vragen of je paarden gedekt zijn.
Ik zat eerst bij NN, daar vielen ze niet onder de huisdieren, moest aangeven om hoeveel dieren het ging en moest daarvoor bijbetalen en kregen ze een aparte polis.
Nu zit ik bij een andere maatschappij (Unive) en die rekent ze dus ook niet onder de huisdieren! Ook hier moet ik ze apart bijverzekeren

kamsel"
[quote="Donja schreef:Sjolvir schreef:Je Nederlandse WA verzekering bellen en vragen of je paarden gedekt zijn.