Ik ben op zeer korte termijn op zoek naar een 2 paards veewagen of trailer die ik kan huren. Ik ben flink aan het zoeken geweest op internet maar kan helemaal niks vinden in de omgeving van Koudum (zuidwest friesland). Ja, achter Heerenveen en Leeuwarden wat echt te ver is.
A.s donderdag ga ik met mijn paard naar Roosendaal waar hij hopelijk geholpen kan worden aan zijn ernstige hoefprobleem waar hij al ruim 2 jaar mee rond loopt. Ik heb al zoveel mensen bij mijn paard gehad en niemand weet wat er mis aan gaat. Zelfs niet naar verschillende malen röntgenfoto's te hebben genomen. Na enkele keren contact te hebben gehad met Rob van Nassau heb ik besloten om met mijn paard naar hem te gaan. Het is eigenlijk onze laatste hoop
Nu is het probleem dat mijn paard het erg spannend vind op de trailer. Hij maakt het niet stuk, maar hij verstijfd van angst. Op een veewagen gaat het gelukkig beter mede omdat hij dan met zijn billen in de rijrichting staat. Hij krijgt dan een verdovingspasta wat het voor hem een stuk aangenamer maakt. Ik zou dit allemaal niet doen als het niet zou hoeven maar deze kans moet ik nemen!!!
Heeft iemand (het liefst) een veewagen of een trailer die ik mag huren? Of kennen jullie mensen die een wagen/trailer hebben en deze willen verhuren? Ik betaal er voor en hij komt ook helemaal schoon terug. Ik wil gerust borg betalen, geen enkel probleem en ook schade wordt uiteraard vergoed!!!
Wie kan mij en mijn paard helpen??