Ik ben voorzichtig eens rond aan het kijken voor een nieuwe / andere trailer. Ik heb nu een weijer 2 paards trailer uit 1999, die gaat nog wel even mee maar over een tijdje zou die toch wel wat opgeknapt moeten worden. Ik heb geen zin om daar nog veel geld aan uit te geven en ga dan liever voor een nieuwe of jonge tweedehands trailer kijken.
Nu zie ik als leek niet echt de voor en nadelen van alle trailers. Graag zou ik dus wat ervaringen van jullie horen. Heb ook weinig verstand van merken.
Polyester, hout, aluminium?
Wat voor bodem?
Jonge tweedehands of nieuw?
Mijn eisen:
2 paards trailer
Liefst niet veel meer dan €5.000
Ik zie bijv onderstaande trailer staan voor een aantrekkelijke prijs, maar heeft iemand ervaringen met deze trailer, beter zo'n nieuwe trailer of een jonge tweedehands polyester?:
http://www.pak-aanhangwagens.nl/paarden ... 4295-.html
Graag tips, advies en jullie meningen

) Verder nog een speciaal anti ontkoppel / anti diefstal slot. Geen zadelkamer ivm veiligheid. De klep heeft een speciaal soort rubber waardoor hij bij nattigheid niet stroef wordt. Nadeel is wel (wat mij ook bij verkoop verteld is) dat dit wat minder slijtvast is, maar ook dat vind ik wel meevallen (paarden met ijzers die kappen zijn niet grappig voor de klep). Het is wel een oneindig voordeel dat het gewoon echt stroef spul is, dus dat ze niet onderuit gaan bij eraf lopen terwijl het regent oid. De voorstangen zijn anatomisch gevormd wt toch wel comfortabel is.
die van ons is nu 10 jaar oud en nog als nieuw! Hij wordt wel regelmatig onderhouden en "APK" - gekeurd maar mankeert niks hoor. Ik heb hem destijds gekocht omdat ik hem het mooist, ruimst vond en meer kreeg, voor hetzelfde geld, t.o.v. andere merken.