noagiorgio schreef:Ik weet niet of het goed staat dus sorry als het fout staat :S
Ik ga erg vaak op uitwedstrijd met mijn pony en vader. En binnenkort gaan we ook van stal verhuizen.
Nu zitten we erover na te denken om een trailer te kopen omdat de hele tijd een trailer huren ook niet altijd even handig is.
Dus hier de vraag: wat is een normale prijs voor een 1 paards trailer? (graag ook een website/link)
Zowiezo zijn 1 paardstrailers zeer zeldzaam en de vraag is of je ook echt op zoek bent naar zo'n trailer
Tegenwoordig zijn het 1.5 paards trailers
Voor jouw budget kun je best een goede trailer vinden echter moet je wel GOED zoeken en ECHT iemand meenemen die weet waar je op moet letten, er is veel te koop maar jammer genoeg is het gros niet goed onderhouden en koop je een trailer met achterstallig onderhoud wat vaak erg op kan lopen!!!
Je mag ons altijd benaderen voor advies en tips, zelf hebben we ook voldoende 2e hands staan, maar ik wil ook rustig met je meezoeken, kosteloos!
Ik weet niet of je in de buurt zit, maar als je zelf wat vind kun je ook bij ons langsrijden voor een "aankoopkeuring" dit kost je echt niets en je weet wel wat je koopt en of je een goede koop doet of op meer kosten moet rekenen voor je veilig kan vervoeren 
Je vraagt om een website die van ons staat in mn onderschrift. pb me gerust we helpen je graag
Veel succes met je zoektocht, altijd leuk