Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Citaat:Dat kwam uiteindelijk een week later over de mail: voor 1600 Euro zouden ze de bodem vervangen en een plaat tegen de zijwanden aan maken. Nog nooit zo hard gelachen……..
Ik heb hem toen weer een mail gestuurd dat ik uiteraard niet nóg een keer 1600 Euro ga uitgeven aan een waardeloze trailer en dat hij een fatsoenlijk bod mocht doen, en anders zou ik de geschillen commissie inschakelen
Karreman schreef:Dus het bordje met BOVAG op de muur is ook al geen garantie meer.

russel schreef:Jeetje wat erg..
Maar ik snap niet hoe de zijwanden van een polyester trailer kunnen rotten? Zie je dat niet? Ik dacht dat dat niet kon bij polyester
gap schreef:russel schreef:Jeetje wat erg..
Maar ik snap niet hoe de zijwanden van een polyester trailer kunnen rotten? Zie je dat niet? Ik dacht dat dat niet kon bij polyester
Polyester heeft in veel gevallen een houten binnenkern, en als dat in contact komt met vocht, bv bij de bodem vandaan, ja dan kan echt je hele zijwand wegrotten, zo op het gezicht zie je dat niet uiteindelijk voel je het wel
Citaat:Gap
Polyester heeft in veel gevallen een houten binnenkern, en als dat in contact komt met vocht, bv bij de bodem vandaan, ja dan kan echt je hele zijwand wegrotten, zo op het gezicht zie je dat niet uiteindelijk voel je het wel
Citaat:Karreman
Ik heb wel eens zo'n slappe wand opengemaakt. Zat gewoon spaanplaat in! Kan ook al komen doordat het vocht op plaatsen waar er bouten doorheen zitten, bv bij de bevestiging van de zijsteunen naar binnen kan komen. Gewoon even goed met het volle gewicht op je hand tegen de zijwand drukken. Als ie dan naar binnen (of naar buiten als je binnenin drukt buigt dan is ie in de kern al niet zuiver meer.
wij hebben ook weleens een trailer gehad van klanten voor reparatie, van buiten leek hij perfect maar de "polyester"wanden waren net papier, echt schokkend de hele binnen kern was gewoon weg je kon de wand zo heen en weer duwen, héél vaag
Karreman schreef:Dus het bordje met BOVAG op de muur is ook al geen garantie meer.
gap schreef:Een Bovag aanhangwagen bedrijf of een caravan bedrijf want daar zit wel een wezenlijk verschil in
Merel schreef:gap schreef:Een Bovag aanhangwagen bedrijf of een caravan bedrijf want daar zit wel een wezenlijk verschil in
Nu voel ik me heel dom, maar welke van de twee moet je hebben voor keuring van een paardentrailer?
Ik had aanhanger geselecteerd om te kijken welke Bovag bedrijven er bij ons in de buurt zitten, maar door jou opmerking twijfel ik of ik niet naar camper / caravan bovag bedrijven had moeten kijken.. ? Ik vermoed gewoon aanhanger aangezien ik bij camper / caravan niet de bekendere trailerdealers op de kaart krijg.

Kazoo schreef:Update: geschillencommissie doet niet aan trailers, want in de Bovag-voorwaarden voor aanhangers staat niet dat je je bij klachten tot de geschillencommissie kunt wenden.