Ik had wedstrijd in Zevenaar, en had echt super fijn gereden, heb een jong paard die nog maar weinig mee geweest is. Ik merkte dat hij steeds meer bij de les blijft en kon eigenlijk net zo rijden als thuis, helemaal super dus

Na de proeven wil ik hem op de trailer zetten. Hij poept altijd in de trailer, dit halen we er meestal thuis weer uit. Er lag dus mest in. Ik liep met hem de trailer in en denk ineens, huh wat een diep gat in die mest.... Ik keek nog eens goed en zag dat er een gat in de bodem zat

Mest weggehaald, en dit kregen we te zien.

De onderkant van de trailer.

Gelukkig kon ik bij een stalgenootje in de trailer meerijden, en zijn we veilig thuisgekomen.
Even voor jullie geruststelling, mijn paard mankeert helemaal NIKS. Hij heeft er nog geen schrammetje aan overgehouden. We hebben zoveel mazzel gehad, want dit had heel anders af kunnen lopen.....
Onze trailer is pas 8 jaar oud, hij is altijd netjes onderhouden en heeft altijd op tijd zijn beurt gehad. Een bodem moet het echt wel langer volhouden dat dit....
Dus, voor alle Hotra eigenaren, laat je bodem alsjeblieft eens goed nakijken, ik heb veel geluk gehad en ik moet er niet aan denken wat er gebeurd was als ik dat gat niet gezien had.....
Ohja, mijn goede gevoel over de proeven werd bevestigd, ik was tweede en derde met 191 en 194 punten