Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Babeth schreef:Mijn paard is momenteel in bruikleen. Op contract. De kosten zijn voor hun,behalve de dierenarts. Daarbij betaal ik maandelijks een klein symbolisch bedrag, dat gebeurt vaak niet maar ik vind het fijn.

marieke1994 schreef:Ik geef nu al wel les aan een paar meisjes, die rijden op eigeb risico. Dat weten ze. Ik wil als ik nog meer les kan geven een formulier of iets dergelijks laten ondertekenen dat het ook echt op eigen risico is.
Babeth schreef:@ dimple: Nee, paard is met pensioen ivm artrose en mag alleen buitenritjes mee worden gereden.
Ik heb hiervoor gekozen omdat ik een super goed gevoel bij deze familie had.
Ik had veel reacties van mensen die haar wilden leasen, maar alleen bij deze familie had ik echt een goed gevoel. Maar de stalling waar ze haar wilden zetten was net iets te duur voor hen en die overige kosten spring ik nu dus bij voor hun.
Ik heb liever dat ik 40 euro bijbetaal en weet dat mijn paard het beste plekje heeft dat ze verdiend, dan niks bijbetalen en mijn paard ergens heb staan waar ik geen 100% goed gevoel over heb, puur om geld uit te besparen. Dit is de beste keuze die ik ooit had kunnen maken en dat is die 40 euro dubbel en dwars waard.