Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kirrr schreef:Ik wil liever daar geen hooi aankopen en er is geen garantie dat dat kan.. Dus het moet mee.
Hoe bevestig je dakdragers? Daar zit namelijk niets voor op het dak..
Heel praktisch is dat niet.. dan moeten we al een ladder meesleuren.. anders kom je het dak niet op.
Op de dissel zit het reservewiel van de auto al, want op de plaats waar dat normaal moet zit ook een lpgtank.. En we spreken over grote wielen.. Dus dat is ook al geen optie.
klimmen op de wielen misschien?
tja... ik weet niet hoe die eropgaan, die van ons zaten er al op. misschien het in zakken? Sjors schreef:Hier vanuit Nederland regelen dat ze daar hooi voor je 'reserveren' ?
Kirrr schreef:unihorses schreef:een aanhangwagen achter de trailer? weet niet hoe legaal dat is....
Ik hoop op een mopje..
Kirrr schreef:Sjors schreef:Hier vanuit Nederland regelen dat ze daar hooi voor je 'reserveren' ?
Is geen optie.. dan moeten ze dat voor iedereen doen.. en daar kiest de organisatie nu net voor om dat niet te doen...
Anders hoefde we het natuurlijk niet mee te sleuren.
Tamaray: We dachten inderdaad aan ongeveer 6 tot 8 balen.
Ik heb een tijdje compactgras gegeven.. maar mijn paarden beginnen daar van te hoesten.. Heb er ook heel heel wat slechte ervaringen over gelezen op internet. Plus dat ze erg duur zijn..
Ik verander liever ook zo weinig mogelijk..
Ze komen daar in een hele andere omgeving terecht, dus hooi, eten ed moet netjes hetzelfde blijven.
Alvast super bedankt voor het meedenken allemaal.
Ik vrees dat het gewoon passen en kijken wordt..