Ervaringen nieuwe Humbaur modellen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Calente

Ervaringen nieuwe Humbaur modellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 10:23

Hallo,

Wij zijn bezig om een eigen trailer te kopen. Ons oog is gevallen op de Humbaur Xanthos. Deze trailer is wat breder dan onze andere optie, de Henra Easyline 2 paards.
De Henra hebben we een keertje gehuurd en deze was erg krap voor mijn paardje. Ook toont de Humbaur wat lichter.
Nu ben ik benieuwd wat jullie vinden van de nieuwe Humbaur trailers.
Hoe is de wegligging? 'Zwabbert' (niet er recht achter blijven liggen) hij niet achter de auto?

Groetjes Calente

Calente

Re: Ervaringen nieuwe Humbaur modellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:31

Niemand met een Humbaur?

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:02

Over de Humbaur heb ik geen informatie. Zelf hebben we de Henra Adventure, volgens mij is dat de grootste Henra-trailer. Lekker hoog, veel ruimte tussen de stangen en ook net wat breder dan de normale 2-paards. Volgens mij is deze dus groter dan de Easyline.

Kirrr

Re: Ervaringen nieuwe Humbaur modellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 18:08

Geen ervaringen met die merken..

Zou wel opletten met lichter tonen.. toch even op de cijfers voortgaan.
In het geval dat het van belang is voor jullie auto.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:28

Geen ervaring met de nieuwe Humbaur modellen, wel hebben we al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid de Humbaur Pegasus.

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 23:31

Wij hebben ook Humbauer en dat is wel een super fijne trailer. Onze vorig was een 1.5 paards en deze is 2 paards, beide nieuw gekocht maar ik zou geen ander merk meer willen. Liggen zeer stabiel achter de auto, onafhankelijke vering en ruim genoeg voor het paard. Ik vind ruimte erg belangrijk en vooral ook hoogte en dat hebben humbauers zeer zeker. Ik kan het merk alleen maar aanraden en heb er nog geen negatieve dingen over gehoord.