Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Esmee_es schreef:Ik heb even een vraagje over iets waar ik nogal mee zit. Ik heb een hele goeie vriendin waar ik al sinds mijn 8e beste vriendin mee ben (ben nu 19). Mijn vader werd een jaar geleden ongeneeslijk ziek. Zij is na een half jaar voor een half jaar naar australië gegaan. Toen mijn vader was overleden is zij niet terug gekomen om mij te steunen of om naar de begravenis te komen. Dit heeft mij best veel pijn gedaan, maar nu is mijn vraag. Zouden jullie terug komen voor een begravenis van een ouder van een vriendin die heel dicht bij je staat? Of niet? Ik weet niet of ik dit van haar had mogen verwachten.
Esmee_es schreef:Ze heeft me wel ge whats appt als er internet was, bellen was te duur. Ze heeft daar ook een vriendje gekregen en ik kreeg ook een beetje het idee dat ze liever bij hem wilde zijn. Misschien daarom mijn gevoelens. Ja jullie hebben ook wel gelijk. Nu ze weer in Nederland is is ze zowat altijd bij die vriend en hij woont niet in Nederland. Ik voel me een beetje laten zitten, dat is het denk ik meer. x
Esmee_es schreef:Ze heeft me wel ge whats appt als er internet was, bellen was te duur. Ze heeft daar ook een vriendje gekregen en ik kreeg ook een beetje het idee dat ze liever bij hem wilde zijn. Misschien daarom mijn gevoelens. Ja jullie hebben ook wel gelijk. Nu ze weer in Nederland is is ze zowat altijd bij die vriend en hij woont niet in Nederland. Ik voel me een beetje laten zitten, dat is het denk ik meer. x