Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nu zullen ze er zeker zijn die de trailer levensgroot hebben bestickerd, maar ook juist anderen die het veel subtieler aangepakt hebben. Ikzelf wil het zeker wel subtiel houden, daarom juist ook zo benieuwd naar voorbeelden van anderen 
Ligt er vooral aan wat en hoe groot je wil denk ik ook..

Caesar schreef:Op een of andere manier heb ik een ontzettende afkeur naar dit soort dingen. Heb je een bedrijf of sponsor is het wat anders. Maar al dat overtrokken gedoe. Dan denk je; daar komt wat aan... En uiteindelijk is het 3x niks. Weet niet wat het is, maar voor mij komt het overtrokken over.
Overigens om op je vraag terug te komen ervan uitgaande dat het om bedrijf gaat. Een mooi logo met website en telefoonnummer vind ik genoeg. Zou het rustig en duidelijk houden.
Maar wij hebben er wel voor gekozen het heel subtiel te houden, paardje zat er al op van Bockmann
Was voor mij gratis aangezien ze het bij mijn schoonvader op 't andere bedrijf (standbouw) zelf er op hebben gezet.