Personaliseren/ bestickeren trailer?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Personaliseren/ bestickeren trailer?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-13 22:23

Ik denk erover om mijn trailer te personaliseren dmv bestickeren. Nu vroeg ik me af voor diegenen die me voor zijn gegaan waar jullie inspiratie en alles vandaan is gekomen. Waar hebben jullie je inspiratie vandaan (evt. foto's)?

friesiszwart

Re: Personaliseren/ bestickeren trailer?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 05:50

Ik heb daarin heel weinig inspiratie, gewoon mijn naam op de trailer. Oh ja en aan de achterkant mijn naam in het klein met mijn telefoonnummer.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 08:02

En wat zijn de kosten voor zoiets? (Bv naam en website).

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 08:12

Op een of andere manier heb ik een ontzettende afkeur naar dit soort dingen. Heb je een bedrijf of sponsor is het wat anders. Maar al dat overtrokken gedoe. Dan denk je; daar komt wat aan... En uiteindelijk is het 3x niks. Weet niet wat het is, maar voor mij komt het overtrokken over.

Overigens om op je vraag terug te komen ervan uitgaande dat het om bedrijf gaat. Een mooi logo met website en telefoonnummer vind ik genoeg. Zou het rustig en duidelijk houden.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 12:29

Ieder zijn mening hoor Ceasar, voor mij wordt het gewoon privé :D Nu zullen ze er zeker zijn die de trailer levensgroot hebben bestickerd, maar ook juist anderen die het veel subtieler aangepakt hebben. Ikzelf wil het zeker wel subtiel houden, daarom juist ook zo benieuwd naar voorbeelden van anderen :)

Ashley, op google kom je al heel snel op trailerstickers.nl uit voor een eerste indruk ;-) Ligt er vooral aan wat en hoe groot je wil denk ik ook..

Friesiszwart, heb je evt. een fotootje? :)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 14:12

Maar wat wil je er dan op hebben? Je naam? Met wat voor doel?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 15:45

Maakt het doel uit voor jouw? Ik heb je mening gelezen hoor, het is niet jouw ding. ;)

Ik ben vooralsnog gewoon op zoek naar mensen die er dus wel ervaring mee hebben. Wellicht om eens te horen idd waarom iemand juist voor groot opvallend of juist subtiel heeft gekozen en wat de ervaringen zijn. En waar zij uiteindelijk uit zijn gekomen om het te (evt. laten) doen.

In het klein achterop de trailer inderdaad telefoonnummer lijkt me ook wel erg praktisch inderdaad :j

Miepie77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:52

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 15:53

De eigenaresse van Eclair heeft op hun trailer het logo van hun zorgboerderij erop laten zetten!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:34

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 16:37

Doe een grote foto van jezelf erop! Alleen je gezicht :))

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 16:51

Bedankt, ook voor dat topic. Ga daar ook nog even neuzen :j

Een foto oid zou ik niet zo snel doen denk ik, eerder kiezen voor iets anders. Maar een foto van mij zelf van 1x1 meter daarentegen... :') haha

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 13:54

Wij hebben altijd op onze witte trailer een hele grote blauwe pegasus gehad met erboven onze stalnaam. Gewoon... Omdat we dat leuk vonden, en pegasus ons " huislogo" is. We zijn gewoon een kleine prive stal geweest al die tijd trouwens.

Inmiddels over gegaan op een bedrijf, en binnenkort wordt er op onze nieuwe zwarte trailer een paarse pegasus gezet ( logo bedrijf) met onze bedrijfsnaam ( equivici) en onze slogan en website :j
Dit komt trouwens ook op onze auto te staan :)

Wij laten het doen door een kennis die hier een bedrijfje in heeft in de buurt

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:14

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik ervoor gekozen heb mijn telefoonnummer op de trailer te laten zetten, alleen degene die zo dicht achter mij staat (bij een stoplicht) bv kan het lezen.

Hoe vaak hoor ik op een wedstrijd of keuringsterrein niet: wil de eigenaar van ... kleur trailer met kenteken met spoed naar de trailer gaan. (weet jij je kenteken van je trailer, ik niet).

Als er bij mij naar het kenteken gekeken wordt zien zij direct mijn telefoonnummer en kan ik zonder onnodige vertraging gebeld worden.

En ja het is weleens voorgekomen dat ik gebeld werd door een auto die achter mij stond.
Kosten weet ik niet want ik heb de trailer bij aankoop direct laten bestickeren.

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 22:22

Ik heb de stickers gekocht bij horsetrailerdesign.nl Goede service en volop keus. Het aanbrengen was echt appeltje eitje en de stickers zitten er inmiddels 5 jaar op en zien er nog als nieuw uit. Mijn trailer is van hout.
Wij hebben Stal de Leemhorst erop staan met daaronder een galopperend paard.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:53

Mijn zusje en ik wilden deze wel op de trailer. Maar het mag niet van mijn moeder |(

Afbeelding

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:56

Gulpje schreef:
Mijn zusje en ik wilden deze wel op de trailer. Maar het mag niet van mijn moeder |(

[ Afbeelding ]

prachtige sticker, maar waar slaat dat rot op in vredesnaam op..niet zo raar dat je moeder nee zegt, denkt iedereen dat de tokkies aankomen.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:58

gekvanfleur schreef:
Gulpje schreef:

[ Afbeelding ]

prachtige sticker, maar waar slaat dat rot op in vredesnaam op..niet zo raar dat je moeder nee zegt, denkt iedereen dat de tokkies aankomen.

:')

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:59

Gulpje schreef:

[ Afbeelding ]

haha briljant :P

Als je zusjes de boer kent gek van fleur, dan snap je dit en het past precies ;)..he wat flauw van moeders zeg :P

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 15:24

Caesar schreef:
Op een of andere manier heb ik een ontzettende afkeur naar dit soort dingen. Heb je een bedrijf of sponsor is het wat anders. Maar al dat overtrokken gedoe. Dan denk je; daar komt wat aan... En uiteindelijk is het 3x niks. Weet niet wat het is, maar voor mij komt het overtrokken over.

Overigens om op je vraag terug te komen ervan uitgaande dat het om bedrijf gaat. Een mooi logo met website en telefoonnummer vind ik genoeg. Zou het rustig en duidelijk houden.

Ik ken een jongetje, die heeft superleuk zijn naam en de naam van zijn ponytje. Heel schattig.

Maar http://www.horsetrailerdesign.nl is een goede site en ik zou het leuk houden bij je naam :)

josie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:53

Ik had die site (horsetrailerdesign) er als tip op gezet, helaas heeft een mod deze verwijderd omdat je hier niet mag 'adverteren'.
Nu was het geen advertentie (is ook niet mijn bedrijf), maar een tip, ik vind het jammer dat dit kennelijk zo gezien wordt, dan mogen ineens heel veel 'tips' niet meer op bokt omdat je die dan allemaal kan zien als adverteren.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 15:23

Ik krijg als het goed is binnen 2 weken mijn sticker binnen voorop de trailer.
Gewoon heel simpel een sticker van mijn paard zijn naam, Carrera.
Als ze op de trailer zitten zal ik een foto maken. :)

Elm0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:36

Mijn oom doet doet dit sticker plakken op auto's enzo voor zijn werk (geen idee hoe dat heet). Hij heeft onze trailer gedaan. Het paard hadden wij uitgekozen op een site, heeft hij er netjes opgeplakt
btw, ik kon even geen betere foto vinden
Als je het niet kan lezen, eronder staat
AVS FA wahid
AVS (arabisch volbloed stamboek)
FA Wahid (pony op de foto)
Afbeelding

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 12:56

Ik heb mijn trailer van mijn schoonvader gekregen, daarom zijn bedrijfje op de zijkant en aangezien ze toch bezig waren ook mijn naam op de voorkant gezet, vind het zelf wel mooi :j Maar wij hebben er wel voor gekozen het heel subtiel te houden, paardje zat er al op van Bockmann :) Was voor mij gratis aangezien ze het bij mijn schoonvader op 't andere bedrijf (standbouw) zelf er op hebben gezet.
Afbeelding

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 23:49

Ik heb van ieder paard een ovale sticker op de trailer zitten.
De ene staan op het linkse deurtje en de andere op het rechtste.

Daarbij hun namen en ik ben erg blij met het resultaat.
Stickers komen ook van de reeds genoemde link.
Fijn bedrijf, toen mijn stickers na een paar maanden al los lieten kreeg ik meteen nieuwe.
Zochten de "schuld" meteen bij de kwaliteit van de rol en niet bij mij.