Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en geloof me het spul loont!
(mits voldoende tijd en ruimte) Duhelo schreef:[TAO] Trailer uit 1983 gerenoveerd
Ik zou het niet meer doen, ding heeft ons in totaal zéker 2500 euro gekost (ook een deel materiaal moeten aanschaffen dat we niet hadden), wegens tijdsgebrek 9 maand (!!!) er aan bezig geweest, en alles dat kon misgaan is misgegaan.
Als je berekend dat je voor 4000 euro incl btw een nieuwe weijer-trailer hebt ...
ikke schreef:Duhelo schreef:[TAO] Trailer uit 1983 gerenoveerd
Ik zou het niet meer doen, ding heeft ons in totaal zéker 2500 euro gekost (ook een deel materiaal moeten aanschaffen dat we niet hadden), wegens tijdsgebrek 9 maand (!!!) er aan bezig geweest, en alles dat kon misgaan is misgegaan.
Als je berekend dat je voor 4000 euro incl btw een nieuwe weijer-trailer hebt ...
Klopt, maar voor dat geld heb je geen goede Westfalia behalve als je 'm zelf bouwt

Duhelo schreef:ikke schreef:Klopt, maar voor dat geld heb je geen goede Westfalia behalve als je 'm zelf bouwt
dat is een feit, maar de trailer dat ik opgeknapt heb was ook absoluut geen westfalia
Moest ik bv aan een chassis/opbouw van een heel goed merk raken is dat alweer een andere zaak...

xApple schreef:Ik toevallig
Nouja ik.. mijn vader.
De hele bodem is eruit gehaald, het hele onderstel is
gestript, schoongemaakt en geolied. De remmen zijn helemaal gedaan en
de banden waren vorig jaar vernieuwd dus die doen we dit jaar niet.
De bodem gaat mijn vader maken van 2x 16mm betonplex
En de zijwanden gaan er ook uit, die worden ook vernieuwd met betonplex.
Ik ben erg benieuwd![]()
De reden was dat we na een jaar wedstrijdpauze de trailer even wilde controleren en de
bodem bleek echt niet meer 100% goed te zijn. Dat vind ik super belangrijk vandaar
dit grote opknap project
Ik zal vanavond eens wat foto's opzoeken.
xApple schreef:Oké, de bodem zit er nog niet in..
Wat raad je dan aan?