Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
). Leek me bij de IW niet het geval. Ashley5760 schreef:Milan_lover: "standaard" is allu bodem met daarop een (losse maar met haken vastgezette) mat als het waren heel veel "gleuven" in de lengte vd trailer. Dat leek mij juist super schoon te maken. Wij hebben nu gewoon anti slip (plat) rubber en daar trekt alles juist in... Makkelijk eraf te vegen ja, maar als je met hoge druk erdoor gaat kun je uren spuitne om je rubber zwart te krijgen (wat nooit lukt). Leek me bij de IW niet het geval.
.
En ik vind nu de ruimte voorin juist heerlijk, je kunt altijd snel weg en hebt alle ruimte om je te bewegen, bij de trailers met zadelkamer sta je al zo snel platgedrukt. Zeker niet handig met het werken met probleempaarden...Milan_lover schreef:Ik ga als we hem nemen sowieso voor eentje zonder zadelkamer, opzich is het handig, maar ik heb in de auto ook meer dan genoeg ruimteEn ik vind nu de ruimte voorin juist heerlijk, je kunt altijd snel weg en hebt alle ruimte om je te bewegen, bij de trailers met zadelkamer sta je al zo snel platgedrukt. Zeker niet handig met het werken met probleempaarden...
Wel heel fijn om te horen dat die mat zo handig is!

Ik vond het sowieso al handig dat je de deur aan de voorkant vast kon klemmen, geen last meer van klepperende deurtjes als het waait!
.
) erin.
super tevreden mee, weg ligging is ook goed. Sterke bodems ook.
.
.
alleen moet nog naar garage wnt weet niet welke kleur die auto leverbaar is