witbuikegel houden.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

robinb1999

witbuikegel houden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 19:59

Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje want ik wil namelijk witbuikegels gaan houden en eventueel er mee gaan fokken.
Maar hoeveel kost dat nou in de maand en waar moet ik rekening mee houden?
Bijv. kosten van het voer, heeft ie warmte lampen nodig, en als ik op vakantie gaan zijn er dan genoeg mensen die op ze kunnen passen?
ook heb ik de vraag stinken witbuikegels?

Thats_Me

Re: witbuikegel houden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:04

Dit topic staat verkeerd. Je vraag hoort op Beestenboel thuis. Echter heb je dan 50 nuttige post nodig. Oftewel eerst gezellig kletsen over paarden voordat je dit soort vragen kan stellen. Bokt is een paardenforum. Er zal vast ook wel een forum zijn voor witbuikegels of anders een exoten-forum waar je dit soort vragen kan stellen.

robinb1999

Re: witbuikegel houden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-13 20:08

oh het spijt me ik weet nog niet echt hoe alles werkt kun je me misschien even uitleggen waar ik beestenboel kan vinden

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 20:14

Je topic hoort op BeestenBoel [BB], maar daar mag je pas na 25 zinvolle berichten posten, of je moet aangemeld zijn voor 1 september 2006. Vandaar dat ik het topic ga sluiten.

Meer over deze 25-posts regel kun je hier in de Help over lezen. Je moet je daarnaast nog even zelf aanmelden voor de Kudde. Dat kan via deze link.