Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VivaLaVida schreef:Ik heb hem ook, sinds eergister
Die ringen daarboven daar kan je je paard idd aan vast zettenideaal vind ik.
Los zetten zou ik nooit doen.
PasAn33 schreef:Of zijn er ook mensen die hun paard los laten staan? Hopelijk wil iemand helpen want maandag ochtend moeten we vertrekken en nu weet ik nog niet echt wat ik zou doen
Anders zal ik haar toch wel vastzetten.
rapido schreef:Moet wel een heel smal klein paardje zijn wil het zich kunnen om draaien in de Ifor!!
Morris schreef:Aan de ringen die vrij hoog zitten, daar heb trailerkettingen/banden aangeklikt. Werkt prima, iig bij een paard van 1.72. Bij een kleine pony lijkt me dit wat lastiger.
olga schreef:Ik zet onze paarden ook vast aan de ringen aan de zijkant. Het zijn de ringen die wat hoger zitten. Werkt prima.
Eirikur schreef:Bij onze 505 (waar de 506 voor in de plaats is gekomen) hebben wij de trailerkettingen ook vastgemaakt aan niet gebruikte ogen van de ophanging van de voorstangen. Die ronde ringen die hoger in de trailer zitten, vond ik er niet stevig genoeg uit zien om een paard aan vast te zetten.
De hooinetten maken we altijd vast aan de tralies die voor de zijraampjes zitten. Dat kan niet bij iedere IW, want zowel die zijraampjes als de tralies zijn optioneel. Tenminste, dat waren ze toen wij die van ons gingen bestellen.
Chaos schreef:Ik zou ze idd niet los zetten. Omdraaien kunnen ze ook proberen in een tweepaards natuurlijk.
En gewoon aan die ringen van die trailerkettingen maken idd.
Amber27 schreef:Ik zet mijn paard altijd gewoon aan die stang vast voorin de trailer.