Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

singa schreef:Bah, koffie
Ik heb mijn verzekeringsagent gecontacteerd met de vraag. Ik geloof dat dat bij ons de "familiale verzekering" heet, en daarbij ben je verzekerd voor de schade die je huisdieren toebrengen aan anderen of aan materiaal van anderen. Van zodra ik antwoord krijg post ik het hier, je weet nooit wie er nog wat aan heeft.
Dank jullie wel voor jullie inbreng allemaal
singa schreef:Vakbekwaamheid is toch enkel als je het professioneel uitoefent? Hier gaat het gewoon om een vergoeding, eventueel, gewoon tussen ons geregeld. Het is ook nog niet zeker of dat in geld is, af en toe eens bijtanken, mijn ontbijt, ...
singa schreef:- Ongeval waarbij haar paard gewond raakt, mijn fout: dit vind ik een hele moeilijke. Ik ga haar sowieso zeggen dat ze me altijd mag zeggen wanneer ze vindt dat ik de paarden in gevaar breng. Liever zo dan dat ze met schrik naast mij zit. Ik vind mezelf wel heel voorzichtig als ik een paard achter me heb hangen, maar daarom is zij het daar niet mee eens.
_Annemiek schreef:Zij wilt mee rijden dus eigen risico.
Ja als haar paard schade heeft gemaakt dan moet zij het betalen verder zou ik geen geld vragen.
Je rijdt ter slot van zaken zelf toch ook die kant op met je paard?
Dus of er nu 1 of 2 paarden instaan maakt niet veel uit.
Je zou wel een keer een volle tank vragen aan haar als bedankje ofzo.