Dak paardentrailer maken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pliensdream

Dak paardentrailer maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 09:19

Goedemorgen allemaal! :D

Van de week moest ik met mijn paard weg, helaas heeft hij een stukje uit het dat gesloopt ;( ;(
Aan de achterkant van d trailer mis ik nu een klein stukje, dit stukje heb ik gelukkig nog terug kunnen vinden :)

Mijn vraag is echter of je dit kan maken door het te polyesteren of met het speciale lijm dat ze ook gebruiken bij auto's ?

heeft iemand hier toevallig ervaring mee?

ReneeMonty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 12:44

Ik heb een trailer gehad met een gat en een barst erin doordat een paard met zijn hoofd ertegenaan geslagen had. Het was al gemaakt toen ik de trailer kocht is gewoon dichtgeplakt door een bedrijf dat trailers verkoopt en opknapt. Het is erg stevig als het gemaakt is, heb die trailer jaren gehad en het heeft nooit water doorgelaten. Je zou het kunnen laten maken door een bedrijf zoals de witte smid die zijn erg vakkundig.

dave30

Re: Dak paardentrailer maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:40

als het stukje nog precies past wat eruit is gesloopt,is het waarschijnlijk nog wel te plakken.Zou gewoon even na de bouwmarkt gaan en vragen welke soort lijm je hiervoor kunt gebruiken.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-13 15:47

gewoon polyesther matje en daroverheen polyesther smeren blijft goed zitten.

Pliensdream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-13 17:27

Ohh tnx! Ik heb het stukje nog dus ga eens na vragen voor dat pakken :) gelukkig geen nieuw dak dus :D

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:28

Lees je even in, dan heb je een idee war je over praat, want er wordt hier weer leuk wat onzin voorgesteld.......
https://polyestershoppen.nl/

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:34

Zirano schreef:
gewoon polyesther matje en daroverheen polyesther smeren blijft goed zitten.

Helemaal mee eens.
Wij hebben een trailer gekocht, een ECHTE opknapper met o.a. ook in het dak een gat en scheur erin. Dit is helemaal gerepardderd door dit spul. verkopen ze bij automatrialen zaak.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 10:36

Mijn paard heeft mijn dak ook een keer gesloopt, hele scheur erin tot aan het dakje wat open kan -O-

Mijn vader heeft toen zo'n polyester reparatiekit gekocht voor 35 euro en het gemaakt, heeft goed gewerkt! Is weer dicht en er komt geen water door :)

habotrading

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-13 15:09

Denk er om als men gaat polyesteren.
Dit soort dingen is heel goed te repareren, maar !
Voor al EERST GOED OPRUWEN/SCHUREN met een slijptolletje, anders valt het er zéker uit !