Ik wil een nieuwe 'vloer' op de klep van mijn trailer (alleen op de klep!) Nu lees ik over een gietvloer van rubber, maar dat die vocht naar beneden trekt en het dan snel gaat rotten. Wij hebben zelf een soort coating in de trailer zelf, grijs met een soort kleine steentjes. Dit bevalt prima, maar vraag me af of dit ook op de klep kan. Het moet stroef genoeg zijn, ook als het nat weer is. Er komen geen latjes meer op. En het moet niet binnen de kortste keren eraf zijn.
Iemand ideeen?
EllyC
Geplaatst: 25-02-13 12:25
Ik heb een rubberen mat met geïntegreerde treden erop gedaan (gelijmd). http://www.bosrubber.nl/producten/paard ... oopmat.php Hier heb ik het destijds toen besteld. Let wel op dat het gewicht van de klep kan veranderen als er nu bv alleen plankjes op zitten. Dit zou dan gevolgen kunnen hebben voor je veren op de klep.
Coating met steentjes vind ik te glad (zeker als het nat is van bv de regen) en matten met kleine ribbels idem.
en doe vooral geen oploop granulaatmat daar krijg je ook spijt van doordat het een open structuur is gaan de porien van vol zitten ( mest en klei ) dan komt je paard op de duur ook naar beneden glijden