Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rockydublin schreef:Ik wil ook mijn trailer inruilen voor een 2 paards. Ik ben van plan te gaan voor de Henra adventure of de couronne, met aluminium bodem. Schijnen ook erg goede trailers te zijn , en zijn er ook voor 1 paard. Ik heb zelf nog geen ervaring met Henra , Misschien iemand anders???
Ashley5760 schreef:gap: aan wat voor prijs moet je dan denken?
En wat denk jij mbt geheel polyester trailer of een met wanden en losse kap?
Ik heb ook een Ifor Williams gezien 1,5paards, die had ook een zijlader voor.
Vind ik wel mooie trailers, maar wil wel een grote (hoge) en mijn ervaring is dat die tamelijk laag zijn.
deze is geheel polyester.
ik heb echt geen klagen over deze trailer, het enige wat tegenviel voor ons, was het tussenschot, deze is standaard gemaakt met een plastic flap, aangezien we een welsh hebben die naar zn buurvrouw slaat was de flap niet afdoende en hebben we er zelf een houten schot tussen gemaakt, maargoed dat ligt dus niet aan de trailer maar aan onze pony
maar dat is gewoon persoonlijk, we zien teveel in onze werkplaats wat ons niet bevalt, maar daar ligt ieder zijn eigen mening denk ik, er zijn ook mensen super tevreden over en dat mag ook
en bij ons ook wat voordeliger dan de Pegasus

niet omdat de Pegasus dus niet bevalt, maar omdat we de Adventure gewoon zo mooi en degelijk vinden
.
met zadel en al rond klimmen tussen auto en trailer
Wil toch wel een zadelkamer erin, scheelt weer zooi (en vuiligheid) in de auto denk ik.... Ashley5760 schreef:Dankje voor de uitleg.
Vind ifor wel iets hebben, maar heb altijd beetje gevoel dat die niet de degelijkheid hebben die ik zoek door alle toeters en bellen. (En ook veel gezien dat hij half weg roest).
De henra die je voorstelt lijkt me ook wel wat, die zijn dus +- 7000 voor 1,5 paards? En wat kosten ze dan bij 2 paards?