Washinton schreef:@ secricible, Wat moet ik dan doen om de eigenaar van haar te worden?
@Kendra, zou je me dit verder kunnen uitleggen? Ze is een merrie en wil er in de toekomst wel een veulen van

Citaat:
U heeft een KWPN-paard gekocht en wilt graag als de nieuwe eigenaar geregistreerd worden. De geregistreerde van een paard staat vermeld op het registratiebewijs en in het paardenpaspoort. U wordt als 'geregistreerde' vermeld op deze documenten, en niet als 'eigenaar', omdat eigenaar suggereert dat het om een eigendomsbewijs gaat. Bij zowel het registratiebewijs als het paardenpaspoort is dit niet het geval.Als u wilt deelnemen aan KWPN-evenementen, zoals keuringen en aanlegtesten, maar ook bij de registratie van dekkingen en veulens is het noodzakelijk dat het paard op uw naam geregistreerd staat.
Als lid van het KWPN kunt u beide documenten op uw naam laten registreren. KWPN-leden kunnen overschrijvingen registreren via het selfserviceportaal MIJN KWPN. Bent u geen lid, dan kunt u uitsluitend het paardenpaspoort op uw naam laten zetten. Zowel voor leden als niet-leden zijn hier overschrijvingskosten aan verbonden, die u vindt in de tarievenlijst. Voor KWPN-leden geldt een kortingstarief.
Bent u geen lid van het KWPN? En u wilt het paardenpaspoort op uw naam overschrijven? Dan kunt u onderstaand formulier invullen en uitprinten. Na ondertekening kunt u het formulier met de benodigde bijlagen naar het KWPN sturen: postbus 156, 3840 AD Harderwijk. U kunt meerdere paarden in een keer overschrijven. Het KWPN adviseert u om paspoorten altijd aangetekend te versturen.
Duidelijke omschrijving van het KWPN 
edit; Onduidelijke quote verwijderd
Laatst bijgewerkt door linda_arnold op 01-02-13 22:50, in het totaal 5 keer bewerkt