Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het gaat maar om een klein bedrag per maand. Ik hoor veel verschillende meningen om mij heen dus ik ben benieuwd wat jullie denken
.
Toby schreef:Dat ligt denk ik aan de situatie en aan de afspraken die jullie gemaakt hebben.
Mijn bijrijdster betaalt gelukkig gewoon door als mijn paard iets mankeert.
Zij heeft de dagen dat ze mijn paard doet echt haar eigen paard en dat houdt niet ineens op als mijn paard kreupel is.
En zelf heb je waarschijnlijk juist op dat moment hoge dierenartskosten.
jes_sira schreef:En in mijn ogen ben je geen paard waardig als je alleen de lusten wilt en wegloopt voor de lasten. Zo ook financieel.

tellom schreef:Laat ik voorop stellen dat wij onze bijrijders niets laten betalen behalve de les en dingen die ze zelf willen kopen.
Maar ik lees dat bijrijders geld terug krijgen omdat ze niet kunnen rijden?
Ik vind dat best een vreemd verhaal, het is toch zo dat de eigenaar gewoon de pensionstalling moet door betalen of stopt dat ook als hij kreupel is?
Willen jullie me dat even uitleggen want ik snap het niet zo
tellom schreef:Je kan het dan ook anders bekijken, als ik een bijrijder zou moeten betalen alleen voor het rijden zou ik ook willen dat het paard er beter van wordt, waarom zou ik anders moeten betalen?
En andere vraag?
Is een bijrijder (en laat ik absoluut niet alle bijrijders over een kam scheren) wel zo verantwoordelijk naar het paard toe omdat er toch voor betaald wordt?
Maar even voor de duidelijkheid dit is niet mijn topic dus weet ook niet of deze vragen wel beantwoord moeten worden?