Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

holandia schreef:Heel vreemd. Zit zelf nu tien jaar bij efo en heb juist kosten vergoed gekregen die eigenlijk niet vergoed zouden worden. (Da heeft wel een babbeltje gedaan met ze dus grote kans dat ik dit aan hem te danken heb). Mijn kneusje heeft de verzekering dik uit qua kosten en ze hebben nog nooit moeilijk gedaan.
holandia schreef:Heel vreemd. Zit zelf nu tien jaar bij efo en heb juist kosten vergoed gekregen die eigenlijk niet vergoed zouden worden. (Da heeft wel een babbeltje gedaan met ze dus grote kans dat ik dit aan hem te danken heb). Mijn kneusje heeft de verzekering dik uit qua kosten en ze hebben nog nooit moeilijk gedaan.

Spekkie01 schreef:holandia schreef:Heel vreemd. Zit zelf nu tien jaar bij efo en heb juist kosten vergoed gekregen die eigenlijk niet vergoed zouden worden. (Da heeft wel een babbeltje gedaan met ze dus grote kans dat ik dit aan hem te danken heb). Mijn kneusje heeft de verzekering dik uit qua kosten en ze hebben nog nooit moeilijk gedaan.
Geld voor mij dus ook, had hem nog geen 3 dagen thuis en dikke vette hoefzweer die niet over wilde en waar de dierenarts tig keer voor is geweest en dus een dikke vette rekening. Ze hadden de eerste premie nog niet eens geincasseerd en ik had het geld voor de dierenarts al weer op mijn rekening ( uiteraard wel met inhouding van mijn eigen risico) ik heb de premie voor dit jaar er al weer uit