Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Marijse schreef:Graag zou ik jullie meningen nog eens horen.

Marijse schreef:Is 14 dan echt al zo oud voor verzekeringen?
Citaat:Een beetje operatie is al snel een veelvuldige van het aanschafbedrag, maar het zou heel sneu zijn als jij je dier moet laten inslapen omdat je het geld voor een operatie niet zou hebben die grote kans van slagen heeft.
Naast het feit dat je je af kunt vragen hoe een paard uit de operatie komt (de garantie dat het gaat lukken geven ze niet vaak, er kunnen nl. allerlei complicaties optreden, zowel tijdens als na de operatie) Marijse schreef:Is 14 dan echt al zo oud voor verzekeringen?

ikke schreef:Daarnaast, als je om de haverklap een dierenarts nodig hebt, doe je iets fout!! Vraag jezelf dan eens heel erg goed af waar je in godsnaam mee bezig bent, behalve je paard naar de kl*te te helpen!!
Jammer.
) verzekering blijven tot haar 17e. Bij 17 jaar gaat het per jaar ongunstiger worden om verzekerd te blijven. Ze is verzekerd bij Equipe, mijn reden was dat mijn spaarpotje wel bestaat maar niet oneindig is en ik voor de "grote" problemen een extra slag om de arm wilde hebben.
Vientje schreef:ikke schreef:Daarnaast, als je om de haverklap een dierenarts nodig hebt, doe je iets fout!! Vraag jezelf dan eens heel erg goed af waar je in godsnaam mee bezig bent, behalve je paard naar de kl*te te helpen!!
Ben het vaak met je uitspraken eens Ikke, maar dit vind ik toch wel een heel minne uitspraakJammer.