HELP! Internationale paardenhandel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

UnitedxWest

HELP! Internationale paardenhandel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:19

Ik moet op school een presentatie houden over internationale paardenhandel. Maar nu heb ik een probleem (help!), ik kan er maar weinig vinden over op internet, kunnen jullie me helpen?! :(:)

Ik had al wat mogelijke onderwerpen bedacht zoals; Het onstaan, benodigde papieren, naar welke landen, aansprakelijkheid (bij ongeval), welzijnseisen (dierenbescherming koppelen aan internationale paardenhandel), vervoer, verenigingen die zich bezighouden met internationale paardenhandel vanuit NL (VSN & BHV).

Dankjewel! :D

Lolacabana

Re: HELP! Internationale paardenhandel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:35

Huiswerktopics zijn niet toegestaan op bokt.

UnitedxWest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 16:38

tssss, mag toch wel beetje informatie op vragen! ik post het immers bij informatief!!

Lolacabana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 16:41

Niet op de manier zoals je dat nu doet. Wij zijn er niet om jouw huiswerk te maken.
Citaat:
Huiswerktopics zijn niet toegestaan. Je medebokkers zijn er natuurlijk niet om jouw huiswerk voor je te maken. Maak gebruik van je studieboeken, vraag meer uitleg aan je leraar, vraag advies aan klasgenoten, ouders, of vrienden. Via zoekmachines als http://www.google.com kan je ook veel informatie vinden over verschillende schoolonderwerpen. Wanneer je het na extra uitleg, eigen onderzoek, enzovoorts nog niet begrijpt, kan je hier om advies vragen. Open dan een goed onderbouwd topic op dit forum waarin je duidelijk aangeeft wat je zelf al gedaan hebt en waar je precies op vastloopt, zodat anderen je een zet in de goede richting kunnen geven.

En dit hoort ook op STW te staan.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:04

Papieren ligt geheel aan het land waar het paard heen gaat en het land waar het paard vandaan komt. Aansprakelijkheid ligt er ook aan, laat je het vervoer met een transport bedrijf doen of doe je het zelf, etc etc etc.

dandir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 17:17

check bij je da ! die kan je vast helpen....

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 19:32

Lolacabana schreef:
Huiswerktopics zijn niet toegestaan op bokt.

Daarom hier een slotje.