Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
justin4ever schreef:Ben ik niet met je eens chaos, door de crisis verdwijnt er veel goed spul ook naar de slager.
En ja ik spreek uit ervaring.
Neemt niet weg dat je goed moet opletten hoor.
Van de 10 die bij ons komen voor weinig mankeren er sommige ook wel wat, zowel lichamelijk als geestelijk dus het is een risico.
Sassii schreef:Ik weet dat het een risico is, maar als ik er het leven van een paard mee kan redden, dan doe ik dat met alle liefde!
Heb jij ook enig idee wat voor'n bedrag ik aan zo'n paard uit kan geven?
Cayenne schreef:Sassii schreef:Ik weet dat het een risico is, maar als ik er het leven van een paard mee kan redden, dan doe ik dat met alle liefde!
en wat nou als een paard daar heen gaat om uit z'n lijden verlost te worden wegens een slopende en pijnlijke ziekte?
Hoe ga jij aan de vorige eigenaar verklaren dat het paard nog leeft? Want er is altijd een kans dat die er achter komt.
Pff, mag toch hopen dat dit niet serieus is.
Welk slachthuis wil hier aan meewerken??
justin4ever schreef:Nee maar er verdwijnt ook veel handelswaar wat niks mankeert naar de slager en die mensen zal het een zier zijn of het word geslacht of niet en denken alleen aan portemonnee.
Heeft dus 2 kanten.
Ts vraagt niet voor niet hier iets op bokt, als ze alles wist deed ze dat niet.
Denk aan haar leeftijd, wij zijn qua verstand al wel wat verder om zulke dingen te overdenken.
En ik kom het gehele jaar door op markten n ja ik weet 100% zeker dat er zowel goed als kwaai spul daar beland dus niet alleen maar slecht;)
Cayenne schreef:Sassii schreef:Ik weet dat het een risico is, maar als ik er het leven van een paard mee kan redden, dan doe ik dat met alle liefde!
en wat nou als een paard daar heen gaat om uit z'n lijden verlost te worden wegens een slopende en pijnlijke ziekte?
Hoe ga jij aan de vorige eigenaar verklaren dat het paard nog leeft? Want er is altijd een kans dat die er achter komt.
Pff, mag toch hopen dat dit niet serieus is.
Welk slachthuis wil hier aan meewerken??
justin4ever schreef:Nee maar er verdwijnt ook veel handelswaar wat niks mankeert naar de slager en die mensen zal het een zier zijn of het word geslacht of niet en denken alleen aan portemonnee.
Heeft dus 2 kanten.
Ts vraagt niet voor niet hier iets op bokt, als ze alles wist deed ze dat niet.
Denk aan haar leeftijd, wij zijn qua verstand al wel wat verder om zulke dingen te overdenken.
En ik kom het gehele jaar door op markten n ja ik weet 100% zeker dat er zowel goed als kwaai spul daar beland dus niet alleen maar slecht;)