Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska schreef:Aan de andere kant, jij hebt de keuze gemaakt om de pony's te verkopen. En daar een bedrag bij bedacht. Dat jij het belangrijk vond dat ze goed terecht kwamen, en daarom een laag bedrag hebt gevraagd, is helemaal je eigen keus geweest. Nu ben je nou eenmaal geen eigenaar meer. De nieuwe eigenaren willen deze pony's verkopen, zijn misschien minder 'zacht' dan jij, en vragen gewoon reële bedragen voor de pony's. Misschien niet heel netjes, maar wel hun goed recht.
Fleur1977 schreef:Nee, klopt helemaal. Ik weet dat ik geen poot heb om op te staan hoor. Ik had het op papier moeten zetten.
denice schreef:Heb je de pony's teruggehaald dan? Ik ben laatst vervelende mensen tegengekomen met de verkoop van mijn paard. Ook voor ruim 1500 euro meer mocht ik hem terugkopen. Ik heb mijzelf goed op mn achterhoofd gekrabd waarom ik hem ookalweer weg had gedaan en besloten hem niet terug te nemen voor dat achterlijke bedrag. Ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, ookal is het echt heel erg rottig. Als het echt goede pony's zijn komen ze vast wel goed terecht.. maar dat is mijn ervaring en mening natuurlijk.
xxnaadd schreef:Naja wat erg zeg! Hoe kunnen mensen zo zijn. Gelukkig heb ik echt een heel goed baasje voor mijn oude pony en weet ik ZEKER dat ze het goed heeft. Vindt het heel rot voor jullie. Maar ik hoop dat jullie weer een goed baasje(s) vinden. Succes
Fleur1977 schreef:xxnaadd schreef:Naja wat erg zeg! Hoe kunnen mensen zo zijn. Gelukkig heb ik echt een heel goed baasje voor mijn oude pony en weet ik ZEKER dat ze het goed heeft. Vindt het heel rot voor jullie. Maar ik hoop dat jullie weer een goed baasje(s) vinden. Succes
Hoi! Willen die mensen er dan toevallig niet nog een lieve leuke shetlander bij???
Fleur1977 schreef:denice schreef:Heb je de pony's teruggehaald dan? Ik ben laatst vervelende mensen tegengekomen met de verkoop van mijn paard. Ook voor ruim 1500 euro meer mocht ik hem terugkopen. Ik heb mijzelf goed op mn achterhoofd gekrabd waarom ik hem ookalweer weg had gedaan en besloten hem niet terug te nemen voor dat achterlijke bedrag. Ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt, ookal is het echt heel erg rottig. Als het echt goede pony's zijn komen ze vast wel goed terecht.. maar dat is mijn ervaring en mening natuurlijk.
Ja, op zich begrijp ik dat ook wel hoor, 1500 euro is ook wel een heel groot bedrag. Maar wij liepen er beide dag en nacht mee in ons hoofd, we konden het niet loslaten ook al zei ons verstand dat we het beter niet konden doen i.v.m. de verhuizing enzo maar in dit geval toch maar ons hart gevolgd en toch maar betaald en ze gehaald. Nu slapen we in elk geval wel weer goed gelukkig. Het ging natuurlijk ook om drie tegelijk en shetlanders belanden tegenwoordig best wel gauw in de handel als je niet oplet, misschien wel wat eerder dan een echt rijpaard denk ik, dus is het nog meer oppassen geblazen. En nu... als ik in die lieve, onschuldige oogjes kijk, heb ik er geen moment spijt van gehad gelukkig en mijn ex gelukkig ook niet.