Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Snoekiej schreef:Hoi allemaal,
Ik vraag me af of jullie ervaring hebben met het laten vernieuwen van de klep van de trailer.
Onze klep is van de week afgebroken, godzijdank was het paard al net de klep af en is er niks gebeurd.
De klep was een klein beetje gaan rotten. Nu wil de dealer er een nieuwe klep op zetten, maar wij twijfelen daar over. De trailer is 20 jaar oud, een Westfalia polyester trailer. Een heel fijn ding in gebruik verder. De bodem van de trailer zelf is nog goed, maar de klep niet meer dus.
Zijn er hier mensen die hier ervaring mee hebben?
Snoekiej schreef:Volgens mij is het de Jupiter. Tweepaards, met een groot raam in het midden, polyester buitenkant.

Snoekiej schreef:Bedankt voor de info, al snap ik er verder niet zo veel van als techniek-leek
Ik ben vooral benieuwd naar wie het heeft laten doen, hoeveel je er ongeveer voor kwijt was en waar je op moet letten en dergelijke. Zijn de mensen er tevreden mee of hadden ze achteraf liever een hele nieuwe trailer gekocht?
Maar ik heb de rest van mijn trailer ook zelf gedaan, dus dan is zo'n klep een eitje.