Ik zit met een dilemma (nouja wel al zelf opgelost) maar ben toch benieuwd naar jullie mening!
Ik heb jammer genoeg mijn paardje te koop gezet. De verkoop gaat echter wel goed.
Ik heb de luxe dat ik kan kiezen waar ik haar wil hebben.
Maar nu dus het dilemma.
Afgelopen vrijdag is een meid wezen kijken, die wou graag nog een keer komen kijken ze wist nog niet wanneer.
Afgelope zaterdag is er een vrouw wezen kijken, die wou ook graag nog een keer kijken. Maar had zaterdag in de avond gebeld dat ze haar wel wilt kopen onder voorbehoud van de keuring (klinische) we hadden een prijs afgesproken, en ze kwam zondag een een keer kijken met haar dochter. Maar de deal was al onder voor behoud gesloten.
Nu is die meid van vrijdag vandaag dus voor de 2de keer komen kijken.
En zij wilt mn paard dus ook kopen voor een hogere prijs dan de vrouw.
Zij wilt mn paard as vrijdag ophalen.
De vrouw komt donderdag met dr dierenarts om te keuren, nu zei ik dus tegen die meid dat ik donderdag weet of ze verkocht is of niet.
En als ze niet verkocht is kan ze dr vrijdag meenemen.
Maar ze wilde het perse nu gelijk weten of ik akkoord ga anders ziet ze ervan af.
Ze zette me dus onwijs voor het blok.
Wat ik heb gedaan, is tegen die meid gezegd dat als ze mn paard echt graag wilt dat ze wel kan wachten.
Maar dat wilde ze niet, ik nog een paar keer gezegd stel dat ze donderdag niet verkocht word kan je haar alsnog meenemen.
Uiteindelijk zei ze wel van, nja als ze niet weg is kan je me bellen maar ik beloof niet dat ik dr dan ook neem.
Wat vinden jullie hier nou van? Heb ik de juiste keuze gemaakt?
Vind het al zo moeilijk om mn paard te verkopen, en dit maakt het er nou niet makkelijker op!
Ben nu helemaal van slag
zal aan je denken

Gaat Lente weg?