Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Caesar schreef:Ik snap best dat een manege op een bepaalde dag eerder sluit oid, maar ze kunnen je niet de zorg voor je paarden verbieden.
Sky_As schreef:op zo'n stal zou ik NOOIT willen staan.... maar ja, het is hun stal dus het recht hebben ze.
Of het redelijk is, is een ander verhaal. In mijn ogen niet namelijk (tenzij het stalgeld BELACHELIJK laag is) ....
Als je veel geld betaald voor je paard, moet je er ten alle tijden terecht kunnen. Dit is gelukkig bij ons op stal ook het geval. (al houden ze wel een beetje een sluitingstijd aan van 10 uur savonds, dit meer in de winter ivm licht aan). Maar ook al zou ik snachts om 3 uur willen komen, als ik de eigenaar op de hoogte stel is dit geen probleem.
Mandy schreef:een paard heb je iedere dag ter verzorging. vooral wanneer ze iets mankeren. Ik vind de manegebeheerders erg onredelijk
dandir schreef:Sky_As schreef:op zo'n stal zou ik NOOIT willen staan.... maar ja, het is hun stal dus het recht hebben ze.
Of het redelijk is, is een ander verhaal. In mijn ogen niet namelijk (tenzij het stalgeld BELACHELIJK laag is) ....
Als je veel geld betaald voor je paard, moet je er ten alle tijden terecht kunnen. Dit is gelukkig bij ons op stal ook het geval. (al houden ze wel een beetje een sluitingstijd aan van 10 uur savonds, dit meer in de winter ivm licht aan). Maar ook al zou ik snachts om 3 uur willen komen, als ik de eigenaar op de hoogte stel is dit geen probleem.
Stalgeld is 300 euro; dus 600 betaal ik elke maand....
Dora88 schreef:Ik snap niet dat je daar nog staat als het dak zo lekt. Een regel dat je op een bepaalde dag niet mag rijden kan nog best, maar vind dat daar voor normale verzorging of het geven van medicijnen uitzondering voor gemaakt moet worden.
edit: zinsopbouw