Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fred_Kroket schreef:Ik ga de wagen huren.
Hoogte en lengte zou ik willen weten, aangezien ik een klein (1.58) en een groot paard (1.78) heb of ze er beide op kunnen zonder dat ze opgekruld weer uit moeten komen!
En anders bel ik ze morgen natuurlijk (dan zal ik het even posten) maar ik was nieuwsgierig!
ikke schreef:Fred_Kroket schreef:Ik ga de wagen huren.
Hoogte en lengte zou ik willen weten, aangezien ik een klein (1.58) en een groot paard (1.78) heb of ze er beide op kunnen zonder dat ze opgekruld weer uit moeten komen!
En anders bel ik ze morgen natuurlijk (dan zal ik het even posten) maar ik was nieuwsgierig!
Ehm, wat voor scharminkels heb jij dat je twee paarden MET alle zooi EN jijzelf kwijt kunt binnen die 1000kg?? Denk erom dat het LEEGGEWICHT van de auto 2500kg is! Dat betekend dat er in principe niet eens brandstof in zit!
Kortom, ik zou de boel eerst eens terdege op de weegbrug zetten, alvorens ik met een dergelijke wagen met twee paarden erop zou gaan rijden. Enne, dat de politie 10% overbelading accepteerd is nog geen garantie dat de verzekering dat ook doet bij eventuele brokken........