Hoe los ik dit netjes op?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:09

Dan is het dus zo'n uitgekookt iemand die het erom doet.

mooney

Berichten: 7782
Geregistreerd: 07-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 14:10

jesito schreef:
Dan is het dus zo'n uitgekookt iemand die het erom doet.

Ik ben bang van wel, daar heb ik dus nu wel even rekening mee gehouden

anneeep
Berichten: 309
Geregistreerd: 10-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:10

Ik vind inderdaad ook je hebt de afspraak niet bevestigd, dus is het niet aan jou om haar te betalen.

Lindaonline

Berichten: 1947
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:12

mooney schreef:
jesito schreef:
Dan is het dus zo'n uitgekookt iemand die het erom doet.

Ik ben bang van wel, daar heb ik dus nu wel even rekening mee gehouden


Dat verandert de situatie neem ik aan voor jou. Betaal je alsnog de reiskosten?

mooney

Berichten: 7782
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 14:19

Nee, dit doe ik niet.
Ze is niet op het aanbod ingegaan, dus dat is nu vervallen.

Anoniem

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:21

Tsss...aparte manier van werken hoor! T zou niet eens in mn hoofd opkomen naar iemand toe te rijden die niet heeft gereageerd op mijn mail om een datum te prikken. :n Ik zou niets betalen TS, t is haar fout om niet te verifieren of je wel kan, en dat terwijl ze wist dat je weg was etc.

BigOne
Berichten: 38325
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:21

Niets betalen, geen nieuwe afspraak maken en even duidelijk uitleggen dat je niet op de hoogte was van haar bericht en er dus geen afspraak tussen jullie twee was, aangezien je er ook niet op gereageerd hebt. Mocht ze vervelend gaan doen laat haar dan maar met bewijs komen, kan ze niet, dus niets aan de hand. Iemand die zich zo eigenmachtig en ook dom gedraagt moet het maar eens voelen. Als ze mij dit zou flikken dan was ze nog niet klaar.

Lindaonline

Berichten: 1947
Geregistreerd: 02-01-12
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:29

mooney schreef:
Nee, dit doe ik niet.
Ze is niet op het aanbod ingegaan, dus dat is nu vervallen.


Heel verstandig!

love_Soraya

Berichten: 3827
Geregistreerd: 12-02-12

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:33

ik ben het ook met jullie eens.. en wat een uitgekiend persoon zeg dat ze het ook bij andere precies hetzelfde doet..

Aukelizzy

Berichten: 12658
Geregistreerd: 09-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 21:58

mooney schreef:
Ja het is inderdaad dezelfde persoon

Dat is dus ook een manier om aan je centjes te komen.. Heel apart. Lang leve Bokt, zo hoor je nog eens wat TS :D

Tigra_
Berichten: 13059
Geregistreerd: 31-03-08
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:06

Nou ja lekker makkelijk. Dat veranderd natuurlijk ook al een heleboel zo iemand zou ik niet meer laten komen hoe goed ze dan ook mogen zijn. Zo'n opdringerige mensen kun missen als kiespijn. Bah rare manier van werken hoor.
Ik ben overigens nog wel benieuwd hoe de persoon gaat reageren als ze nog reageert dus laat je dat nog weten TS?

GMekkes
Berichten: 766
Geregistreerd: 23-05-10
Woonplaats: Peize

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 10:49

Ondanks dat je slaapdronken was heb je een hele nette oplossing aangedragen :)
Het was het beste geweest om haar mail te beantwoorden, helaas is dat mis gegaan.
Omdat je geen reactie hebt gestuurd is er naar mijn idee geen sprake van een afspraak, alleen van een voorstel van haar kant.
Zij had je het beste nog even een keer kunnen mailen ruim voor de datum waarop ze zou willen komen, of nog beter bellen om te vragen.
Overigens kan het nog wel een beetje verschil maken als je haar de indruk hebt gegeven tijdens haar eerste bezoek dat je behoefte had aan meer afspraken.
Maar dan had ze je alsnog even moeten benaderen of haar voorstel akkoord was omdat je niets ter bevestiging hebt laten horen.
Ik zou haar opbellen en uitleggen dat je de mail wegens omstandigheden niet goed hebt kunnen lezen en dat zij er verstandig aan had gedaan contact op te nemen of het akkoord was. Het is tenslotte ook nog eens in de vakantieperiode!
Dat zij dit niet gedaan vind ik haar probleem, als je nog van plan bent gebruik te maken van haar diensten zou ik op haar aanbod in gaan.
Mocht je daar geen behoefte aan hebben dan zou ik haar denk ik niets vergoeden, al zou ik er wel een vervelend gevoel aan over houden.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-12 22:22

ik zou zeker niet betalen. vooral na het verhaal dat ze dit al eerder heeft gedaan bij iemand anders.
ik ben benieuwd hoe het afloopt :)

jesito
Berichten: 12806
Geregistreerd: 14-08-04

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 07:17

Nog wat gehoord???

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:22

Aukelizzy schreef:
mooney schreef:
Ja het is inderdaad dezelfde persoon

Dat is dus ook een manier om aan je centjes te komen.. Heel apart. Lang leve Bokt, zo hoor je nog eens wat TS :D

Inderdaad ja.
En het was inderdaad de zelfde. Ze had de gekste smoesjes om geld afhandig te maken, en nog een zadelmaakster aansmeren die er totaal geen verstand van had. Mijn stalgenoot had een zadel van haar gekocht op haar advies, die TOTAAL verkeerd lag.
Ik denk alleen dat ik haar naam niet mag noemen hier.
Ik zeg trouwens niet dat haar massages slecht waren hoor, helemaal niet. :) Daar waren de mensen hier wel tevreden mee.
Ze blijft alleen ontzettend aandringen en onderneemt zelf dingen die niet de bedoeling zijn.
Laatst bijgewerkt door Miracle_ op 29-08-12 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

_00_0
Berichten: 3262
Geregistreerd: 01-12-07

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:23

ervaringen uit eerste hand mogen gedeeld worden toch?

Miracle_

Berichten: 11833
Geregistreerd: 11-06-08
Woonplaats: Brabant

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:25

Geen idee?
Maar voor degene die het willen weten mogen mij best even een PBtje sturen :)

Veulen84

Berichten: 10881
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: 't Gooi

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 22:27

Ervaringen uit de eerste hand mogen volgens mij.

BarbaLala

Berichten: 9618
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 23:48

Yes, uit eerste hand wel.
Dus alleen als jij zèlf een ervaring hebt met die persoon.

kevje06

Berichten: 4108
Geregistreerd: 12-02-09

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 11:57

Hier ook zo iets mee gemaakt.
Wil niet helemaal in detail treden maar ben honderden euros lichter en weinig opgeschoten.
Kreeg ongevraagd les en werd duur in rekening gebracht, ze wilde zien hoe ik reed en hoe zadel lag...

Rizette
Berichten: 4394
Geregistreerd: 11-06-09

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:27

Hoe kun je zien of iemand goed masseert ? Lijkt me erg moeilijk om te beoordelen .
W.s kan ook iemand zonder diploma zich masseur noemen .
Ik masseer mijn kat ook dagelijks ;) Alleen hoeft ze daar niet voor te betalen en heb ik geen diploma.
Mijn hele vertrouwen zou wel weg zijn als ik zoiets met iemand meemaakte.
Ik vind het meer op oplichten lijken, dan op iemand die het beste met jou en je paard voor heeft , want zo zou het toch moeten zijn .
Snel vergeten en iemand anders zoeken die wel het beste met klanten voor heeft .

mooney

Berichten: 7782
Geregistreerd: 07-05-06

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-12 15:32

Ik word op het moment zelf opgeleid voor paardensportmasseur, dus heb er al wel een beetje zicht op. Ook was de betreffende persoon ingeschreven bij het VPSN, wat dus betekent dat ze een goedgekeurde opleiding heeft voltooid.

Gelukkig was ze een invaller voor mijn gebruikelijke masseuse die op zwangerschapsverlof was, dus hoef ik nooit meer gebruik te maken van de diensten.

Dakotah
Berichten: 1229
Geregistreerd: 09-02-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:46

Jeetje zeg, hoe brutaal.
Ik had idd ook helemaal niks betaald, sowieso raad ik niemand aan mij wakker te bellen en dan te gaan drammen.
Heb even zo'n hoefsmid gehad, die ook zat te zaniken dat ik ze na 8 week weer moest bekappen, ik heb drie pony's die echt na 8 week er misschien een paar millimeter aan hebben, dus nog geen hoefsmid nodig dan. (ga normaal 3 tot 4 keer per jaar)
Maakte dan ook een afspraak voor mij voor de volgende keer, ik had geen kalender buiten, dus okee zal wel.
Kijk daarna binnen, was het al na 6 week.
Was dus ook gelijk de laatste keer dat die geweest is.
Bovendien had ie 1 van de drie te kort bekapt (voor de 2e keer) dus als daar na 6 week weer wat had af gemoeten, had ze helemaal niet meer kunnen lopen.
Dat soort mensen wil gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk verdienen, en houden dan ook nog praatjes (die hoefsmid tenminste) zo van ja dat zie je wel vaker, mensen doen alsof ze het beste met hun dieren voor hebben, maar ondertussen hebben ze er geen cent voor over.

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 15:56

Zo wat een uitgekookte manier van handelen. Hoe heeft ze gereageerd op jouw afwijzing kosten te betalen?

Ashley5760
Berichten: 5823
Geregistreerd: 06-01-06

Re: Hoe los ik dit netjes op?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-12 16:00

Inderdaad niet op ingaan haar probleem niet het jouwe....

Mooi baantje, zou ik ook overal langs kunnen gaan en zeggen dat ze een afspraak hadden en dan geld kunnen vangen..... :D? stop ik vandaag met school :+