Op donderdag 13 september 2012 hopen mijn vriend en ik te trouwen!
We zijn alleen nog op zoek naar een of meerdere paarden om tijdens de bruidsreportage wat foto’s mee te maken. Niet voor een koets of rijdend of zo, maar puur voor sfeerbeelden.
Tot een paar jaar geleden heb ik zelf altijd in de paarden gewerkt en eigen paarden gehad, maar helaas heb ik daar door omstandigheden een punt achter moeten zetten. Inzet van eigen paarden is dus (helaas!) niet meer mogelijk en de bedrijven waar ik gewerkt heb liggen te ver weg. Daarom hoop ik op een welwillende bokker met een of meerdere mooie paarden!
Wat zoeken we precies? Iemand uit Barneveld of omgeving, die:
• Beschikbaar is op 13 september 2012 tussen 08:30 en 10:00 uur
• Een of meerdere mooie paarden heeft die niet gelijk in de stress schieten bij het zien van een trouwjurk (redelijk bomproof
)• Zelf een mooi terrein heeft of in een mooi gebied woont waar mooie foto’s gemaakt kunnen worden of bereid is
naar de locatie te komen waar de andere foto’s gemaakt worden (zal waarschijnlijk bij een kasteel of landgoed zijn in omgeving Barneveld).
• Bereid is het paard of de paarden netjes te poetsen en hoeven in te vetten. Volledig toiletteren mag uiteraard als je het leuk vind, maar ik
weet uit ervaring hoeveel tijd er in gaat zitten. Dat hoeft voor mij dus niet persé, als het er maar netjes uit ziet.
Uiteraard krijg je de foto’s waar je paard op staat van ons cadeau!
Dus: woon je in Barneveld of omgeving en vind je het leuk om met je paard(en) mee te werken aan een bruidsreportage? PB me dan alsjeblieft!
Ik hoop tot ziens!