Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
www.zuidzijdetrailers.nl kwaliteit voor een scherpe prijs
damden schreef:Het is natuurlijk leuk om reclame te maken voor je bedrijf als antwoord op deze vraag, maar als je dan een website noemt, waar geen foto's, prijzen of zelfs niets over rubber matten staat beschreven, dan ben ik al weer snel weg van zo'n site, op zoek naar iets anders...
Wil je echt iets verkopen via het internet, besteed dan wat meer tijd aan je website met duidelijke foto's van je artikelen en de bijbehorende prijzen...
damden schreef:In de huidige markt, en vooral door het internet, is het aanbod aanzienlijk. Om niet 20 bedrijven langs te hoeven bellen, is een voor selectie maken via het internet zeer handig. Als bedrijf moet je onderscheidend zijn van de rest om klanten binnen te halen. Door mijn 11 jaar werkervaring in de ICT heb ik dagelijks te maken met bedrijven die hun artikelen ook via het internet aan de man proberen te brengen. Waarom dan wel foto's en info op je site plaatsen van de trailers die je verkoopt, maar niet van andere artikelen.
Maar goed, dit is mijn mening, en daar mag je het mee eens zijn of niet. We leven ten slotte in een vrij land.
Misschien heb ik iets te direct geweest in mijn reactie...
Mijn verontschuldiging daarvoor bij deze...
en dat moet ik eigenlijk wel doen, maar aangezien we een druk gezin met 4 kids 4 pony;s en 2 bedrijven hebben is de website wel iets waar ik echt even tijd voor moet nemen
daarbij is het mn vak niet dus kost het me ook echt enorm veel tijd alles te vullen en teksten te schrijven!!