Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ben in dit geval de bijrijder. Ben specifiek door verschillende mensen gevraagd, heb zelf 2 paarden te rijden dus het is niet zo dat ik op zoek ben haha!
En in de vakantie hoeft ze niet extra te komen...ik stel andersom mijn paard beschikbaar zodat zij lekker kan rijden en nog kan lessen ook
Das toch ideaal!?
Heel makkelijk en ook goed te doen aangezien ze op dezelfde stal staan... wanneer ik bijvoorbeeld eens een dagje niet kan komen, laat ik mn paardje gewoon staan. Ze staan met de hele kudde 24/7 buiten zomers, dus dan maakt dat niet zoveel uit
Narnia schreef:Ik heb een bijrijdster, ik betaal haar niets en andersom ook niet, we bewijzen elkaar een dienst...simpel zat, zij rijdt op de momenten dat ik niet kan en daar ben ik maar wat blij meeEn in de vakantie hoeft ze niet extra te komen...ik stel andersom mijn paard beschikbaar zodat zij lekker kan rijden en nog kan lessen ook
Das toch ideaal!?
Toen ik mijn sleutelbeen gebroken had heeft ze mijn paard 6 weken gereden en naast het bedrag wat ze toen van ons kreeg heb ik ook een mooi cadeau gekocht.