horze retour troubles

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

2a54z6e45r6r

horze retour troubles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 15:50

Joo!
Ik heb 3 weken terug een rijbroek gekocht bij horze maar was net een maat te klein. Heb die met post.nl terug gestuurd en heb nog steeds niets van horze gehoord, de broek is daar aangekomen de 25ste mei. Ik wou een mailtje sturen naar Horze maar kwam terecht bij de engelse customersservice. Iemand hetzelfde meegemaakt? Hoe los ik dit op?

Edit: ben trouwens m'n bestelnummer kwijt merk ik nu & heb geen account ><

Dabo

Re: horze retour troubles

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-12 16:25

Ik zou zeggen, direct even bellen!! Daar bereik je ze het snelst mee, en kunnen ze gelijk kijken hoe of wat.
succes!

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-12 20:19

je kan enkel bellen op werkdagen lees ik nu, damn ><
Kga maandag meteen bellen dan

HorzeNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-12 09:24

Beste Topicstarter,

Vanuit België is het nog niet mogelijk om naar ons 0800-nummer te bellen, wij zijn bezig om te kijken naar een alternatief. Indien je een reactie hebt ontvangen in het Engels, ontvangen wij graag het nummer dat in het onderwerp staat (begint met een "T") van de email. Normaal gesproken dienen de Nederlandse emails vanuit België ook bij onze Nederlandse klantenservice te komen. Eventueel kun je vragen of men de email wil doorzetten naar de Nederlandse klantenservice.

Indien je kunt aantonen (aan de hand van een traceercode) dat het pakket bij ons is binnengekomen dan kunnen wij dit prima oplossen. Aan de hand van je emailadres, je naam of adres (zet dit niet op internet!) kunnen wij de order terugvinden, het hebben van een account is niet noodzakelijk.

Je kunt ons eventueel een direct bericht sturen via Bokt, bereiken via Twitter (@HorzeNL) of een email sturen via klantenservice@horze.nl. Wij proberen altijd binnen 24 uur (op werkdagen) te reageren.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-12 18:43

Ok bedankt!!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 21:24

RUI-->TAO