Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YankeeBoy schreef:Ik heb mijn paard verzekerd bij Equine Risk.
Heb er in ruim drie jaar pas 1 keer gebruik van hoeven maken, maar dat ging erg vlot. Formulier ingestuurd en ik geloof dat ik het geld, zonder verder gedoe, binnen twee weken binnen had.
Super!
Edit; heb een uitgebreide ziektekostenverzekering.
rina schreef:Ook hier alleen maar slechte ervaringen. Paard verzekerd bij de EFO, kreeg een blessure en na melding bij de verzekering kreeg ik te horen dat IK maar moest bewijzen dat het geweld buitenaf was ipv overbelasting. Wat bij een breuk dus onmogelijk is. Op dat moment hebben wij alle paarden uit de verzekering gehaald. Je kan echt beter zelf een spaarpot aanleggen, een verzekering zal altijd proberen niet uit te hoeven keren.
Todorien schreef:wij hadden onze paarden verzekerd bij de ''eerste friese onderlinge'' volgens mij heet dat nu anders maar weet zo niet wat...
ook wij hadden onze KWPN paarden verzekerd en toen er iets was kregen wij niks terug ''viel niet binnen de verzekering'' terwijl je er jaren voor betaald en ze was volledig verzekerd, foto's en verklaringen van DA en andere kundige mensen erbij gevoegd maar nee helemaal niks terug
sindsdien verzekeren we onze paarden ook niet meer het enige waar ze bij ons en ik denk bij alle paardenmensen in zitten is de WA verzekering
Paintless schreef:Todorien schreef:wij hadden onze paarden verzekerd bij de ''eerste friese onderlinge'' volgens mij heet dat nu anders maar weet zo niet wat...
ook wij hadden onze KWPN paarden verzekerd en toen er iets was kregen wij niks terug ''viel niet binnen de verzekering'' terwijl je er jaren voor betaald en ze was volledig verzekerd, foto's en verklaringen van DA en andere kundige mensen erbij gevoegd maar nee helemaal niks terug
sindsdien verzekeren we onze paarden ook niet meer het enige waar ze bij ons en ik denk bij alle paardenmensen in zitten is de WA verzekering
is de EFO dus. (ik had in mijn reactie EVO geschreven, maar dat is een typo)